Pappagave

Mipmip

Forelsket i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Vet at mange fedre kjøper 'push present' til de nybakte mødrene, men tenkte at kanskje det var hyggelig å kjøpe en gave til han også? Noen som har gjort dette før, eventuelt, hva gjorde dere? Synes det er hyggelig med en overraskelse til han når han kommer hjem fra sykehuset og er alene hjemme.

Vi har ikke gjort hverken mamma gave eller pappa gave, syntes lille var gave nok i seg selv :) men kjør på. Hørt om de som hadde satt noe snacks bak døra, kald øl i kjøleskapet etc til mannen kom hjem :)

Ingen av oss gav hverandre noen gave med førstemann, og kommer nok heller ikke til å gjøre det denne gangen. Går jeg fem dager over termin denne gangen også, kommer lillebror på farsdagen - det hadde jo vært flott gave det ;p

Ingen av oss gav hverandre noen gave med førstemann, og kommer nok heller ikke til å gjøre det denne gangen. Går jeg fem dager over termin denne gangen også, kommer lillebror på farsdagen - det hadde jo vært flott gave det ;p

Dato er farsdag i år??

Har tenkt på det, men tviler på at vi kjøper noe til hverandre. Må antakelig fortelle typen hva han skal kjøpe om jeg skal få noe, og da er liksom sjarmen litt borte. :-P Ønsker meg et slikt mammasmykke med navnet til vesla på, men siden det ikke blir bestemt før etter at hun kommer, får jeg vel ønske meg det i julegave i stedet. ;-)

Back
Topp