Pappaene

Januarmammaen

Forelsket i forumet
Januarlykke 2019
Er de opptatt av graviditeten? Følger de med og gleder seg eller hvordan deltar de i ventingen?

Min samboer syns det hele er ganske surrealistisk [emoji28] han ser jo at magen vokser og at jeg er gravid, men siden vi enda ikke har kjent spark på utsiden, så syns han det er vanskelig å føle på de samme følelsene av svangerskapet som jeg gjør [emoji5] jeg opplever jo alt mye mer intenst, men vi gleder oss begge to [emoji2]

Tror nok alt blir mye mer virkelig når vi begynner å kjenne liv utpå magen, slik at han også kan være en større del av graviditeten [emoji173]️

han spør inni mellom hvor langt er vi kommet nå så han følger ikke akkurat med... tror han blir med på oul denne gangen hvis rotasjonen ikke blir endret på jobb... forrige gang så var han borte på jobb...

så han gleder seg men ikke engasjert i svangerskapet men det var han ikke første gang heller. Vett han engasjerer seg som pappa og det er det viktigste for meg... og han stiller på det jeg ber han om:)

Mannen min er helt i ekstase, gleder seg nesten mer enn meg. Han stryker på magen og synger til den lille hver kveld :)
Han har lest en bok og har app på telefonen. Han gleder seg til fødselsforberedende kurs, men gruer seg litt til fødselen, han er redd for å være i veien og ikke ha noe å bidra med.

Samboeren min er ganske grønn på alt, vi hadde jo ikke trodd jeg skulle bli gravid på første forsøk, så alt har gått veldig fort[emoji28] Jeg sa jo at for alt jeg vet kan det ta opp mot ett år før det faktisk klaffer, så han trodde egentlig ikke på det når jeg viste han testene heller[emoji23] Nå har magen begynt å vise og vi kjenner spark på utsiden når vi legger oss om kvelden, så nå begynner han å engasjere seg litt mer[emoji28] Har følt meg litt alene om graviditeten frem til nå[emoji16]

Her koser han og snakker med magen opptil flere ganger daglig, spesielt om kvelden når han vil si god natt og kysse litt på de[emoji173]️ vi skal på fødselsforberedendekurs i september, og gleder meg til han kanskje forstår litt mer[emoji5][emoji5]

Her er han nokså engasjert, prater til babyen, kysser den før han drar, har kjøpt litt ting til den :) Men den som er mest engasjert er faktisk kommende storebror :D

Min samboer er også veldig engasjert synger, stryker og kysser på magen, og prater [emoji7] jeg smelter helt når jeg ser han sånn!

Her er han engasjert! Er hans første. Han stryker på magen, spør ofte hvordan jeg har det og engasjerer seg/leser seg opp på alt fra kvalme til bekkenløsning ;) Han har flere apper på telefonen som han følger med på. <3

Her er han engasjert! Er hans første. Han stryker på magen, spør ofte hvordan jeg har det og engasjerer seg/leser seg opp på alt fra kvalme til bekkenløsning ;) Han har flere apper på telefonen som han følger med på. <3

min er og sånn, han har mye mer oversikt over alt som skjer enn meg! :)

Back
Topp