Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme med mannen min ved HVER el eller graviditetstest jeg har tatt siste året. «Oj, streken er jo kjempe tydelig!» nei, har du ikke lært det nå, har jeg tenkt hver gang nå når jeg faktisk hadde en positiv test så trodde han det var en el test og så for seg en kveld med action hahahaJeg tok en test tidlig morgen før jeg skulle kjøre min kjære til toget da han skulle på jobbreise. Han var klar over at jeg skulle ta en test i nærmeste fremtid. Til med meg testen ut i bilen, og ga den til han. Han ble helt stille før han sa: Shit den streken er jo kjempe tydelig. Måtte spørre om han så streken, da den var ganske svak. Fikk til svar at ja han så jo den ene tydelige streken (kontrollstreken) . Vi fikk ikke snakket så mye om det da, men når han kom hjem fikk jeg beskjed om å ikke fokusere så mye på graviditeten, da forrige ente i SA. Har fortalt det til mine foreldre, da min kjære ikke er så mye hjemme nå i vinterhalvåret. Men han virker veldig glad, og sier han tenker masse på det, og gleder seg til å bli pappa
Haha disse mannfolka!Samme med mannen min ved HVER el eller graviditetstest jeg har tatt siste året. «Oj, streken er jo kjempe tydelig!» nei, har du ikke lært det nå, har jeg tenkt hver gang nå når jeg faktisk hadde en positiv test så trodde han det var en el test og så for seg en kveld med action hahaha
Krysser alt for at denne spiren sitter godt til oktoberMannen min var overlykkelig
Vi har prøvd i 1 1/2 år på nr. 2 med en SA og en MA og nå 10 måneder etter MA’n har vi endelig fått positiv test igjen! Vi har begge stor tro på denne lille spiren siden jeg går på både blodfortynnende og progesteronstøtte denne gangen.
Det skjønner jeg godt Vi har ikke mistet før, men har to fæle svangerskap bak oss så i stad sa brått mannen at han ikke kom til å bli glad igjen før vi fikk en baby ut det var litt lenge å vente syns jeg, med å glede seg over det. Han var glad når vi testet positivt, men i takt med at kvalmen min har økt har humøret gått ned jaja, nye muligheter i morgenDet er litt kjipt, for når man har mistet en del ganger før, så blir liksom magien med å fortelle det litt borte. Det blir mer avventende stemning. Men jeg merker at han er letta over at det gikk så fort nå som vi tør å tro liiitt mer på det. Han er en del eldre enn meg og var nok redd for at vi skulle bruke så lang tid at han syntes han ville bli en for "gammel" pappa. Han var ikke innstilt på å prøve så lenge denne gangen.
Sendte han melding siden han var på jobb, er ikke planlagt dette i det hele tatt, kom som ett sjokk for oss begge, han tok det relativt fint.
Første dagene sa han at vi ikke kunne beholde, fordi vi har 3 fra før og jeg er student, men han prøvde nok å overbevise seg selv om at det var lurest å ikke beholde, for etter noen dager så sa han at han egentlig aldri ville tatt det vekk, selvom det kom litt brått på!