Pappaen til lillegutt..

~September~

Gift med forumet
Snakket nett nå med faren til lillegutt på msn.. Han har ikke sett sønnen på ihvertfall halvannet år, og da hadde han ikke sett han på et halvt år og så videre.. Ikke så veldig int med andre ord, men nå sier han at han vil komme ned å tilbringe tid med han...
Bare litt sprøtt for meg dette, vet ikke helt hva jeg syntes.. Har jo alltid åpna for at de skulle ha kontakt, men han har jo ikke villet og har i tillegg vært skikkelig frekk mot meg når han har kommet..

Noen med erfaringer å dele kanskje?

Måtte bare lufte litt her[:)]

Kanskje dere skal snakke litt sammen om hvordan å ha det. Dumt for guttungen hvis det skal gå så lenge mellom hver gang han ser pappan sin.. Han kan j lett bli forvirret..

Nå skal jo ikke jeg komme å påstå at han ikke har "tatt seg sammen" og har virkelig tenkt å 'være' pappa, men er redd for at det bare fortsetter som før..
Lillegutt har jo ikke anelse hvem han er sånn egentlig siden det har vært så utrolig lite de har sett til hverandre.. Hadde et bilde på rommet sitt av pappaen der vi bodde før, men har ikke fått pakket opp alt enda så det har ikke kommet opp igjen..

Vanskelig slikt.. Men det er jo viktig at du er åpen for at han kan få se baenet sitt, så slipper du at han kanskje kommer senere og sier du har gjort det vanskelig for han. Men kanskje du kan spørre han om hvilke tanker han gjør seg om samvær senere?

Håper dere finner ut av det.
Klem fra meg

Hei hei.
Jeg er ikke i akkurat samme situasjon enda men ser for meg at det kan ende slik som du beskriver nå..
Har termin om 3 uker og denne bebisen er et resultat av en "one night stand" med en kompis[:)]
Og han har hele tiden vært positiv til dette intill nå nylig da han plutselig nekter å snakke om noe som gjelder babyen...litt trist da..men tror egentlig at han bare er redd for hva det er som skal skje...
Har prøvd å t kontakt men får ikke noe respons....
Men det er jo typisk mannfolk å springe avgårde når de må ta ansvar å ting blir ukjent og kanskje litt skummelt...

Back
Topp