Pappaen med på TUL?

For meg er det en selvfølge og han er av samme oppfatning [emoji4] det er koselig å gjøre det sammen om det er tul eller oul [emoji16]
 
Pappaen er med på alt! Noe annet hadde vært uaktuelt [emoji12] vi er jo 2 om det her, så det er jo en selvfølge å ha han med. Han har til og med fått permisjon med lønn for å være med meg [emoji12]
 
Her var pappaen med[emoji4] han følte det ble mer virkelig for han når han fikk se og høre hjertebank[emoji4][emoji173]️
 
Mannen min skulle bli med nå sist, men pga jobb gikk det ikke. Satser på neste TUL :Heartred
 
Jeg vil absolutt anbefale at den kommende far er med [emoji173]️ sist gang vi var gravide så var jeg på en ekstra ultralyd i forbindelse med en blødning jeg hadde hatt uken før... vi var sikre på at dette kun var rutine, og siden alt så fint ut uka før så dro jeg alene med en venninne Det ble en forferdelig opplevelse og tingene var ikke slik de skulle være [emoji174] endte dessverre med en MA... min mann tok dette tungt og vi har snakket om at fremover så skal han være med på alt slik at vi er to ~ alltid [emoji173]️ Som regel så er alt fint [emoji4] men etter min opplevelse vil jeg opfordre til at pappaen er med [emoji173]️
 
Mannen min var bare med på oul forrige gang. Mest fordi det er vanskelig for han å ta seg fri fra jobb. [emoji4]
 
Jeg tar ikke ultralyd uten at pappan er med. Hvis noe ikke skulle stemme, trenger jeg han der. Og hvis alt er bra, vil jeg veldig gjerne dele det med han!
 
Her har pappaen vært med på tidlig ultralyd, han ble mer rørt enn meg når vi fikk høre hjerteslag for første gang <3
 
Min var med på alt forrige gang, nå er hverdagen litt mer hektisk såvi får se.
Blir hvertfall med på oul det er en selvfølge, men kanskje ikke alt det andre som jordmor osv.
Jeg synes det er helt greit [emoji5]
 
Ville hatt han med. Med første hadde jeg TUL i uke 14 pga smerter i magen. Var godt å ha pappaen med da tilfelle dårlige nyheter, eller bare for å dele gleden med noen. [emoji4]
 
Pappaen ble med og hjertet slo heldigvis[emoji173]️ Helt fantastisk![emoji7] Ble satt tilbake 6 dager, men var forberedt på det[emoji5]
 
Pappaen ble med og hjertet slo heldigvis[emoji173]️ Helt fantastisk![emoji7] Ble satt tilbake 6 dager, men var forberedt på det[emoji5]
Så koselig [emoji4][emoji173] minneverdig øyeblikk!
Min var også med på TUL forrige svangerskap. Denne gangen har han ikke hatt muligheten pga jobb:(
 
Back
Topp