Pappaen med på TUL?

Minibollini

Betatt av forumet
Noen som har hatt med den kommende pappaen med på TUL eller tenkt til å gjøre det? Skal til uken og han har plutselig fri den dagen og da hadde det jo vært veldig (!) koselig, men vet ikke om det er rart?‍♀️
 
Pappen var med:) Jeg ønsket å ha han med i tilfelle vi fikk dårlige nyheter. Han ble ikke tvunget med, han valgte selv å bli med siden han hadde mulighet ;) Og så fikk han "tommel opp" og skryt for toppers befruktningsevne av gynekologen :)
 
Han skal være med, det føler jeg er helt naturlig og en selvfølge[emoji4]
 
Ja, han hadde nok blitt veldig skuffa om jeg hadde gått alene. [emoji4]
 
Han var med, han har vært på alle ul vi har tatt noen gang [emoji4] Veldig koselig at han også er med på det første lille glimtet av nurket [emoji4]
 
Anbefaler alle å ikke dra alene . Ha med en nær venn, familie, eller kommende pappa/mamma. (Ofte på privat-klinikker er det anbefalt )
 
Han fikk ikke vært med pga diverse, så jeg hadde med den kommende mormoren, men vi endte opp med å bestille en ul til i uke 13 så han får vært med da :) Han var nok litt lei seg og skulle ønske at han var der!
 
Selvfølgelig skal han være med! :) her var han også med, og det er jeg SÅ glad for! :D nå i etterkant merker jeg jo at den opplevelsen gjorde alt mer reelt for han, for nå er han plutselig veldig engasjert :)
 
Så godt å høre at dere har hatt med pappaen[emoji5] Har bare ikke fått inntrykk av det fra alle innleggene om TUL, men tenkte selv at det er veldig koselig og en trygghet hvis man skulle få dårlige nyheter... Så da blir han med[emoji170] Gledegruer meg!
 
Min hadde blitt med hvis det ikke var for at vi hadde sykt barn hjemme den dagen, så endte alene mens han var hjemme med mini.
 
Ja, han er med[emoji4]
 
Jeg vet ikke om han skal være med. Vi har jo ei datter sammen, så det kan hende jeg drar alene, men det går mer enn fint for meg/oss :) vi synes OUL er viktigere, så den skal han være med på! :)
 
Her har pappaen vært med på alle tre TUL vi har vært på. Ser at han også setter stor pris på å få se lille mini og det lille hjerte slå. Blir mye mer virkelig for han også. Han skal også være med på første svangerskapskontroll! Syns det er viktig at han får delta på det meste han også :)
 
Back
Topp