Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

han jobber skift oh har fri en del på grunn av det.Den kommentaren fikk meg til å sitte her å tuteJeg kan jo begynne med en søt kommentar fra min kjære, like etter han hadde fått se den digitale testen som viste "Gravid 1-2"Begge barna hadde hatt omgangssyke i løpet av den siste uka, og han selv var uggen i magen. Jeg viste ham testen, og skulle gi ham et kyss, da det kom så kjekt "Ikke nuss for mye på meg nå, babyen kan bli syk"
Det er ikke alltid så store ting som skal til, og den kommentaren syntes jeg var så nydelig, hehe![]()
Hei hormoner!Min erfaring fra forrige gang var at den bylten som kom ut bare så ut som en baby, den så ikke ut som noe navn i det heletatt. Så det blei litt sånn "Jaja, du får bare få det vi har planlagt da, Oda-Nikoline." [emoji7][emoji23] Høres skikkelig følelsesløst ut, men det var sånn det var for meg [emoji23][emoji23][emoji23] så akkurat det at denne ungen ikke skal passe navnet sitt, det er jeg svært lite bekymra for [emoji23][emoji23]Yey, min kjære har funnet navn til babyen gett![]()
Fra to år før vi i det hele tatt bestemte oss for å prøve å få eldste snuppa hadde vi to navn klare, ett guttenavn og et jentenavn. Vi skulle jo ha en av hver, så det holdt. Sånn ble det også!
Meeen... Vi hadde INGEN altrenativer i reserve, da de to navnene var de eneste vi var enige om. Men plutselig, etter vi hadde lagt oss i går, kom han med Navnet ^^ Guttenavn ble vi enige om for litt siden, men jentenavn var vanskelgiere. Og det han fant falt rett inn i hjertet mitt - og jeg er jo overbevist om at det er ei jente som kommer <3
Det kan jo hende babyen ikke passer navnene når den først kommer, men vi håper det føles like rett som det gjorde med storesøsknene da de kom![]()
Hahaha, genialt!Min erfaring fra forrige gang var at den bylten som kom ut bare så ut som en baby, den så ikke ut som noe navn i det heletatt. Så det blei litt sånn "Jaja, du får bare få det vi har planlagt da, Oda-Nikoline." [emoji7][emoji23] Høres skikkelig følelsesløst ut, men det var sånn det var for meg [emoji23][emoji23][emoji23] så akkurat det at denne ungen ikke skal passe navnet sitt, det er jeg svært lite bekymra for [emoji23][emoji23]
Aww, så herligDen andre mammaen her i huset tar så godt vare på vår datter mens jeg ligger her i halv svime, er så trøtt Jeg får også sykt lyst på så mye rart på kveldstid, her for noen dager siden laget hun sjokoladekake til meg kl 21 på kvelden Hun er virkelig verdens beste.