Pappadalt

Venternummer3

Juni12s tålmodige :)
VIP
Augustlykke 2015
MayDay2021
Lillegutt er helt ekstreeeemt pappadalt for tiden. Veldig uvant da han har vært mammadalt som mindre, kjenner det kanskje er bittelitt sårt og...Har også lurt på om det et fordi jeg har vært litt uttafor og lei i det siste? Tror dere han har merket det?

Sent from my iPhone using Tapatalk -

Sånn går veldig opp og ned. Er ikke uvanlig på denne tiden at de løsrives seg mer og mer fra mamma.
Husker det var sånn med storebror og på denne alderen. Fra å være mammadalt deluxe ble han ekstremt pappadalt. Varte noen mnd, så jevna det seg ut.
Jeg var ikke spesielt uttafor eller lei meg da det skjedde. Tror det er helt normalt jeg ;-)

Frøkna er fortsatt mammadalt....

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Vesla er fortsatt like mammadalt, men har kost seg mer og mer hos pappan i det siste. :)

Dette går sikkert i perioder :)
Lillegutt er fortsatt mammadalt! Pappa synes nok det er litt sårt da lillegutt slår seg eller er lei seg, for hvis jeg er i nærheten vil han til meg!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Mest mamma men hender han plutselig skal til pappa;-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Og er nok bare en pappaperiode hos dere - brått er det mamma som gjelder igjen:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Han er fryktelig mammadalt for tiden. Er nok fordi jeg er sykemeldt og har han hele dagen. Når jeg jobba var det bare pappa som gjaldt ;) Han ble også ekstremt pappadalt når jeg hadde så sterk svangerskapskvalme, for da klarte jeg ikke å ta meg av han i det hele tatt.

Lillegutt er helt ekstreeeemt pappadalt for tiden. Veldig uvant da han har vært mammadalt som mindre, kjenner det kanskje er bittelitt sårt og...Har også lurt på om det et fordi jeg har vært litt uttafor og lei i det siste? Tror dere han har merket det?

Det går litt opp og ned her:)
Om du har hatt veldig endring av oppførsel kan det godt være han har merket det, men det kunne ha skjedd uansett:) tror uansett ikke det er noe du trenger å bekymre deg for, det hadde nok skjedd uansett:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

her er det ei som er mammadalt, og siden det er jeg som er hjemme hver dag og jeg som stortsett gjør det meste er det vel naturlig :p

Det går litt opp og ned her:)
Om du har hatt veldig endring av oppførsel kan det godt være han har merket det, men det kunne ha skjedd uansett:) tror uansett ikke det er noe du trenger å bekymre deg for, det hadde nok skjedd uansett:)

Jeg har nok ikke endret oppførsel så veldig. Men pga at jeg har vært sliten og syk nå har nok samboer gjort litt mer praktiske ting som mat og stell. Og ikke minst levert og hentet i bhg, så vil tro det er mye derfor:)

Her har vel aldri barna vært mer mammadalt enn pappadalt.
De tar liksom den de får :p
Men det er nok som de andre sier en periode :)

Har har hun vært ekstremt pappadalt etter at far gikk ut i perm. Er først de siste månedene at jeg er like bra - igjen!

Pass på å få tilbragt kvalitetstid bare dere to -mamma og barn - så går det seg til igjen.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har nok ikke endret oppførsel så veldig. Men pga at jeg har vært sliten og syk nå har nok samboer gjort litt mer praktiske ting som mat og stell. Og ikke minst levert og hentet i bhg, så vil tro det er mye derfor:)

Et er nok derfor da:) er naturlig det. Han er nok mammadalt straks igjen, nyt at han er så trygg på pappan også:)

Storebror har vært pappadalt hele tiden, det er sårt, men nå har jeg jo lillebror jeg kan trøste meg med :) håper det snur seg snart for dere ;)

Back
Topp