Pappabøker

Hestehov

Glad i forumet
Aprillykke 2016
Tenkte den vordende pappa skulle få en pappabok av lillegutt i magen til jul. Men vet ikke helt hvilken jeg skal kjøpe. Hadde tenkt å kjøpe "Daddy Cool - kunsten å være pappa" Av Kjetil Bergman Olsson, men den er visst ikke tilgjengelig for salg lenger, jeg kan ikkr finnr rn side som selger den hvertfall. Det var dumt da han har nevnt denne boka. Men av de andre jeg har sett så står det nå mellom "Pappa for første gang" Av Finn Bjelke og Verdens beste pappa - hakkespettbok for småbarnsfedre Av Per Asbjørn Risnes Jr. Noen som har erfaring med noen av de eller evt. har andre tips? :)
Dumt at alle bøkene er så "gamle", skulle gjene hatt en som var utgitt litt senere...

Min samboer fikk boka "Verdens beste pappa, en hakkespettbok for småbarnsfedre" eller noe i den duren.
Får fram ting på en veldig morsom og informasjonsrik måte. Samboern leser og leser.

Min samboer fikk boka "Verdens beste pappa, en hakkespettbok for småbarnsfedre" eller noe i den duren.
Får fram ting på en veldig morsom og informasjonsrik måte. Samboern leser og leser.
Så bra! :) Den er ikke useriøs på en måte? Blir ikke for mye tull og humor liksom? :)

Samboer leste ei bok i begynnelsen av svangerskapet skrevet av en dansk mann, som tok for seg litt enkelt og greit uke for uke, og med morsomme historier og innspill fra andre fedre. Men jeg klarer jo selvsagt ikke å komme på hva den heter, men fant den på biblioteket i hylla med bøker om spedbarn/bli foreldre.

Ellers så har jo pappahjerte skrevet bok, har ikke lest den selv, men synes jo bloggen hans er underholdene. Samboer har hvertfall veldig lyst til å lese den :)
https://www.ark.no/ark/boker/Kihlma...elqjR5mWgHE1qibcZQSe8aAn3h8P8HAQ#.Vm8wEhrhDnE

Ga min mann den boken. Den er veldig artig og vi sitter sammen på kveldene med den (han leser høyt og vi flirer sammen).
Den er nok ment mer som humor, men lærer mye fra den uansett.

Back
Topp