[Pappa] VS [solskinn] oppklaring

[waffel]

Forelsket i forumet
[SolSkinn] her!

hei jenter! jeg var inne en tur og leste i tråden min ang da jeg mistet tvillingene mine..
jeg blir utfattelig trist av å lese at dere tror jeg er en av de pippipene/trollene,

dette er første gangen jeg var medlem i BV gjennom alle svangerskap. så jeg viste ikke at da jeg endret nice ble det endret på de innleggene jeg allerede har skrevet,
altså, det jeg mener er at [Pappa] (sambo) syns det er spennene/støttende å lese her på forumet siden vi er prøvere,
og da tengte jeg at om han ville skrive på Forumet kunne han bruke eget nick.. altså bare endre mitt.. men d funka tydelig vis ikke.. [:-]

å bare så det er sakt, har jeg jo vært inne på okt. forumet en stund, vært med på diskusjoner og snakket med andre her inne, jeg har ikke kuppet front siden med usaklie tråder sutre innlegg osv.. blir utrolig lei-meg av at dere tror slikt om meg!

håper dette var en oppklaring på ting!

klem [SolSkinn]

ORIGINAL: **Mystery**

jeg håper det er sant,for ellers var det en jævlig ting å gjøre....

håper da at alt går bra[:D]

heeeelt sant!![:)] jeg syns de som driver med det tullet er helt forkastelige[:'(]

ting er bedre nå, gleder oss på utredning så vi kan prøve på et nytt gull! titter nokk innom dere til tid og annen, vi henger litt på forumet og leser mens vi håper på å bli mamma og pappa en dag[:)]

håper alt er bra med dere også jenter :)) og ikke minst de små i magen :)

ORIGINAL: **Mystery**

jeg håper det er sant,for ellers var det en jævlig ting å gjøre....

håper da at alt går bra[:D]

[;)] Jepp

Lykke til

All sympati og empati hvis du har mistet tvillingene dine!! Men hvis du har tittet litt her i dag burde du skjønne at vi er skeptiske!!

Lykke til videre da! :D

ORIGINAL: Superteam 15.10.10

All sympati og empati hvis du har mistet tvillingene dine!! Men hvis du har tittet litt her i dag burde du skjønne at vi er skeptiske!!

Lykke til videre da! :D

Ser virkelig denn ja!![:'(] derfor jeg ville forklare at nicke plutselig forandret seg :))

Det tenkte jeg faktisk ikke i det hele tatt. Synest bare veldig synt i dere og ønsker dere all lykke til videre! [:)]

Jeg har ikke tenkt at du er troll!! [:)]

Masse lykke til videre!

ORIGINAL: *Prinsessa*

Ingenting og være redd for, syns veldig synd på deg sender deg en haug med klemmer[:)]

Back
Topp