Bkno6651672
Blir kjent med forumet
Jeg har gått 9 måneder alene gravid.. Pappaen har ikke stilt opp på noe som helst enda jeg har inkludert han. Jeg vil gå å be om en tisseprøve fra han i dag. Skal jeg ringe til helsepersonell å gi beskjed at jeg prøver å få han til å ta en tisseprøve og om de kan få den inn å sjekke den fortest mulig? Eller om politiet kan sjekke urinen? Har gitt han så mange sjanser nå til å få livet på stell før barnet kommer. Har kun 3 uker igjen av svangerskapet og kjenner jeg er utrolig lei av at han gir så mye f... i barnet og at han skal bli far men likevel forventer at han skal få ha han så mye det passer han. Jeg tørr ikke å levere det som betyr alt i verden for meg til et menneske jeg ikke stoler på og som i tillegg putter slike ting i seg. Fikk det tilsendt på svart og hvitt at han tok piller i natt og har derfor hatt null søvn i natt pga dette.. Det stresser meg utrolig mye at han gjør slikt nå rett før fødselen :-( Jeg vil ha beviset klart slik at han ikke kan lure meg mer med at han ikke tar slikt.. Håper bare han går med på å ta tisseprøven, noe jeg tviler på siden han tok ting i natt..