Pappa permisjon ?

ceca82

Andre møte med forumet
Hei !

Lurte på om det var noen som kunne hjelpe meg. Pappaen har jo krav på 4 uker pappa perm. det skal min mann ha. Men spørsmålet er har han krav påå ta de 4 uken ei strek eller må han gjøre som sjefen vil.. ta noe da og da. De er så avhengig av han på jobben så han fikk ikke 4 uker i strek. Noe jeg ser på som veldig viktig for han..


håper på svar fra noen som kan ! klem
 
Mener det skal være sånn at far kan ta de ukene akkurat som han vil,bare ikke de første mnd eller no...
Men ang at sjefen hans ikke ønsker at han skal ta alt i et strekk,er jo kanskje forstålig om han har en viktig stilling!? Tenker på at det kan kanskje være greit å være på godfot med sjefen... Men kan jo kanskje være litt greit om han kan ta 4 seperate uker kanskje!?
For å være helt sikre på åsse ndet ang perm for far er så kan dere jo for sikkerthets skyld kontakte Trygdekontoret.
 
Helt riktig sjefen må vi spille på lag med.. å det vet han oxo . for han vil nok ikek at mannen min skal legge seg på bakbeina å bli vanslig.. Å det har sjefen sakt oxo at de skal sette opp et system på det sånn at når han har permisjon så har han permisjon 1-2 uker samenhengende eller hva det blir til.. Det som er er at mannen min jobber så utrolig mye at jeg tror han hadde hatt godt av å være hjemme de 4 ukene bare han og babyen.. men nå skal han få bestemme detta selv da.. men takk for tipset.. hva gjorde din mann/samboer?
 
Er deg jeg skriver med her og jo![:D]
Mannen min var så "uheldig" at han fikk siviltjeneste i midten av perm tida,og han skulle etter planen ha de 4 siste ukene...Men hadde jo da lenger ikke krav på det eller noe,så jeg fikk de 4 ukene overført til meg![:D]
 
Ja der kan du se .. du har ikke msn da? så er det litt lettere (viss du vil).. Ja seviltjeneste ja !! hm .. men da fikk dere vel penger av forsvaret da . når han måtte dra hjemme fra! dekke hans utgifter ! ?
 
Han hadde Siviltjeneste her vi bor,og hadde igrunn ganske bra arb tider også![:)]
Lønn og slikt fikk vi deretter mens ha nvar inne...
Er ikke akkurat dårlig betalt når det er barn inni i bildet!
Tror ikke de var så ille blide da de måtte betale for enda et barn i løpet av perioden
han var inne...Men,men det var de som skulle ha han inn da![:-]
 
Back
Topp