Pappa kjente spark

Klaramari

Glad i forumet
jeg har lenge venter på at min mann skal kjenne spark, ropt flere ganger "kom kom" og plaster hånda hans, og sett håpefullt på han da hun sparket men ikke før idag kjente han også endelig! Var nok mest stas for meg :p Han ble litt skuffet det var bare et dult, han hadde forventet tydelig spark men synes det var koselig!
Er i uke 20+3.
Flere fedre som kjenner spark/dult?:)

jeg har lenge venter på at min mann skal kjenne spark, ropt flere ganger "kom kom" og plaster hånda hans, og sett håpefullt på han da hun sparket men ikke før idag kjente han også endelig! Var nok mest stas for meg :p Han ble litt skuffet det var bare et dult, han hadde forventet tydelig spark men synes det var koselig!
Er i uke 20+3.
Flere fedre som kjenner spark/dult?:)
Skulle ønske mannen her også kunne kjenne noe enda, men det er altfor tidlig. Jeg kjenner så vidt selv, er 16+4 i dag :) Men hvis jeg roper på han, kommer han løpende og roper "Er det bolla som sparker?" Han er så herlig :Heartred

Ja her kjente pappaen det for noen dager siden. Var vel 18+6 da. Har kjent på utsiden selv siden jeg var 18+2. Er 19+4 i dag :)

Her kjente pappaen 2 små dult i går, 19+1 :D Han ropte rett ut, he he:) Jeg trodde han ropte på fotballkampen på TV, men det var visst av begeistring. :D Såå moro! Kjente dult på utsiden for første gang selv i dag. :) Har kjent kribling/kiling på innsiden fra tid til annen et par ukers tid. Herlig!

Her kjente også pappa et lite spark/dult idag❤
Den lille var veldig aktiv imorges når vi lå i senga og sløva, og jeg holdt meg på magen for å kjenne etter. Plutselig følte jeg at jeg kunne kjenne det utvendig, og la samboers hånd på magen min for å se om han kunne kjenne noe. Og da den lille sparka til, kunne han bekrefte at han kjente et lite spark❤ Koselig øyeblikk! Er 19+3 idag.

Ja mannen min kjente små dult for over en uke siden :O Noe jeg synes er nesten litt sykt siden jeg bare er 17+0 i dag. Men jeg mistenker at morkaken er bak denne gang og at det er årsak.

Jeg var også 20+3 når pappaen kjente for første gang nå :) veldig koselig!

Back
Topp