Pappa i et nøtteskall

Baby Dust

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Pappa var innom idag så sier han til den kommende storesøster som ikke vet noe enda " har du funnet navn til lillebror eller lillesøster"??

Jeg bare brørl huuun vet ikke noe hun!!

Haha typisk han!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Å nei! Forsto storesøster greia, eller fikk du snakket det bort?

Tror ikke hun skjønte noe, HELDIGVIS!! Hu har ikke spurt eller snakket mer om det!! Phu. Men hun har jo sagt at hun vil at jeg skal få baby i magen til sommereb og snakker mye om babyer, så i går sa hun at hun villa kalle en lille søster thea ( det samme som lillesøstra til en vennine i barnehagen) haha..

Kan hende hun skjønte litt, men samtidig ikke skjønner helt at hun har skjønt?
Nevøen min fortalte meg en helt fantastisk greie her om dagen:
"Tante? Mamma sier at du skal få baby... Men jeg ser på magen din at du ikke skal det, for den er ikke stor. Magen til mammaen til Marcus er kjempestor for der bor det en baby. Og magen din har ikke plass til baby"
Jeg gadd ikke å forklare at magen vokser masse for å lage plass til babyen. Vi får ta det når babyen kommer.

Tror ikke hun skjønte noe, HELDIGVIS!! Hu har ikke spurt eller snakket mer om det!! Phu. Men hun har jo sagt at hun vil at jeg skal få baby i magen til sommereb og snakker mye om babyer, så i går sa hun at hun villa kalle en lille søster thea ( det samme som lillesøstra til en vennine i barnehagen) haha..

Så bra :-) Hun blir nok kjempeglad når tiden er inne for å få vite det :-)

"Tante? Mamma sier at du skal få baby... Men jeg ser på magen din at du ikke skal det, for den er ikke stor. Magen til mammaen til Marcus er kjempestor for der bor det en baby. Og magen din har ikke plass til baby"
Jeg gadd ikke å forklare at magen vokser masse for å lage plass til babyen. Vi får ta det når babyen kommer.

Haha - de er så søte når de funderer seg frem til sånne konklusjoner :-)

Naaw så søtt. <3

Back
Topp