Pappa her

karnybakk

Første møte med forumet
Hei jeg er kjæresten til Des09Spirejuli12.
Er bare her for å snoke på henne, så hun ikke kan slærve om meg her når hun blir oppgitt over meg!

Ha ha, sorry mann, det er på slike nettforum du VIL at dama skal få utløp for alle sine hormonelle krumspring når hun blir oppgitt og lei av, tja, egentlig alt mulig.

Så i stedet for å gå som tikkende bomber og til slutt eksplodere så får vi utløp for daglige frustrasjoner her.

Men du er hjertelig velkommen til å dele DINE tanker om det å bli pappa!
Hvordan ER tankene til en mann såpass tidlig i et svangerskap? Kretser tankene rundt bilstolvalget for eksempel? :-)

Tweak skrev:
Ha ha, sorry mann, det er på slike nettforum du VIL at dama skal få utløp for alle sine hormonelle krumspring når hun blir oppgitt og lei av, tja, egentlig alt mulig.

Så i stedet for å gå som tikkende bomber og til slutt eksplodere så får vi utløp for daglige frustrasjoner her.

Men du er hjertelig velkommen til å dele DINE tanker om det å bli pappa!
Hvordan ER tankene til en mann såpass tidlig i et svangerskap? Kretser tankene rundt bilstolvalget for eksempel? :-)

Ha-ha-ha!! Så enig så enig!!!

Tina1988 skrev:
He he! Enig jeg også! 

Min mann hadde aldri fått lov å være her :P

Min mann kan fint høre alt det jeg skriver her inne, også når jeg er oppgitt over ham selv. Jeg skriver ingenting på nett som jeg ikke kunne ha snakket høyt om på kafe her på bygda liksom :-P Mannen min vet nicket mitt i alle fall :-D Han har nok ikke den kikkermentaliteten i seg og heller ikke det samme skravlebehovet!

Men han kommer stadig med ting jeg må spørre bv-jentene mine om, he he.

Haha!
Vi får passe på da, og si ifra om hun sier noe ufint ;)

Men som Tweak sier her, du må gjerne dele litt om hva du tenker om å bli pappa? Sånt er alltid morsomt :)

hehe :) Mannen min er fra Tyrkia og er ikke helt stødig på norsken enda...så jeg kan skrive akkurat hva jeg vil...men heldigvis for han så skriver jeg som regel bare fine ting :)

Heheh..

Dette er jo en plass hvor HUN skal baksnakke deg da...;)

Syns det er kjempebra at du viser så stort initiativ med å komme inn hit!
Tror flere menn hadde hatt godt av det! hehe
Tenk deg det da dere, en mann som kommer inn hit får jo så mye informasjon om hvordan vi jenter tenker, føler og har det igjennom svangerskapet!!
At det ikke er bare din fru som er slik!!!hahah Det er jo knallbra nå som fruen kan blir fryktelig hormonell! ;) *knis*

Velkommen hit pappa!!

Back
Topp