pappa gave?

Baby nr. 2

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
jeg har kjøpt gave til pappa :) syns liksom han blir litt glemt oppi alt dette her :p
han får mobilen han har ønsket seg siden den kom ut ;)
syns og han fortjener en liten oppmerksomhet oppi alt dette :) som den fantastastiske støttespilleren han er og kommer til å være :D
 
Så snill du er!!! Det er ikke bare bare å være pappa nei, synes de er flinke jeg òg! :)
 
Så koselig gjort da - da blir han sikkert gad!
Her får babyen være god nok "gave", pappan er mere utålmodig en meg, så regner med han blir glad når han får den også....;)
 
hehe ja han sier jo at hun kommer til å være den beste gaven av alle, men syns han fortjener noe ekstra for han er jo blitt litt glemt oppi alt dette ;) alle spør om hvordan det går med meg og med den lile i magen ingen som spør pappa om han gleder seg eller noe sånn :p
og han har jo vert med til alle legetimer/jordmor og ultralyd! og hjelper meg opp om morgenen og hjelper meg med å kle meg de dagene jeg ikkje får det til som er ca hver dag) han gjør så si alt her hjemme så han fortjener dette virkelig som holder ut med meg og spesielt nå når hormonene har skytt til himmels og jeg griner og kjefte om en annen eller rett og slett holder ham våken halve natta med latterkrampe :p
 
  • Liker
Reactions: Sam
Back
Topp