Pappa fyller 60 år i morgen

Looney

Forumet er livet
VIP
og det skal feires med brask og bram til helgen. Og dermed bør jeg si noen ord eller komme med noe annet bra. Så hjelpe meg da!! Hva gjør jeg??

Tale?
Sang?
Bildestory?

Andre gode forslag mottas med stor takk[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Looney

og det skal feires med brask og bram til helgen. Og dermed bør jeg si noen ord eller komme med noe annet bra. Så hjelpe meg da!! Hva gjør jeg??

Tale?
Sang?
Bildestory?

Hmmm, jeg syntes bildestory er genialt. Man får liksom med seg hele livet og gode minner![:)]

ORIGINAL: SillyDilly

Tale?
Sang?
Bildestory?

Problemet er at jeg har lite bilder av pappa på min pc, resten er vel i en skuff hjemme hos mamma. Må jeg ta drittjobben og skanne de inn på min pc da?

Hmmm, jeg syntes bildestory er genialt. Man får liksom med seg hele livet og gode minner![:)]

Tale?
Sang?
Bildestory?

Problemet er at jeg har lite bilder av pappa på min pc, resten er vel i en skuff hjemme hos mamma. Må jeg ta drittjobben og skanne de inn på min pc da?

Haha, ja desverre så må du nok det[8D] Tar ikke såååå lang tid hvis du er flink med scanneren[8D]

Tale?
Sang?
Bildestory?

Haha, ja desverre så må du nok det[8D] Tar ikke såååå lang tid hvis du er flink med scanneren[8D]

Hvis jeg ikke er flink med scanneren da??[X(]

sang eller bildestory hadde vært kult da, men om du er en god taler så blir nok det mest rørende for han sikkert[:)] uansett blir han nok veldig glad og stolt av deg.

ORIGINAL: MaRtE:)

sang eller bildestory hadde vært kult da, men om du er en god taler så blir nok det mest rørende for han sikkert[:)] uansett blir han nok veldig glad og stolt av deg.

mhm, helt enig! [:)]

Tror jeg ville blandet en litt artig humoristisk bildestory, med en herlig ærlig tale![;)][:D]

Har veldig lyst til tale, men hva skriver man da liksom. Aldri gjort det før jeg nemlig[:)][:)] Og problem nummer en eller blir det to - når i all verden skal jeg få tid til å skive den??

Noen forlsag til hvordan gjøre den morsom da?

Jeg holdt tale til mamma da hun ble 50, og blir vel det når pappa fyller 60 til neste år også. Ikke sånn veldig humoristisk, og ikke særlig manusbasert, bare litt om hva jeg setter pris på og enkelte episoder fra oppveksten som beskriver henne. F.eks at det er takket være henne at jeg er siving i dag osv. Jeg liker ikke skrive en tekst når jeg holder tale, men heller punkter og så tenker jeg ganske mye på det i forkant (det er kjekt for tenke kan en gjøre både her og der, i dusjen, på do, før jeg sovner, i bilen osv), og så kan jeg forme talen litt etter stemninga på selskapet. [:D]

Lykke til! [:D]

Back
Topp