Kleo
Glad i forumet
og jeg testet positivt, men klarer dessverre ikke å glede meg over det jeg har gledet meg så til før. Pappa har lenge sagt "jeg ønsker meg et barnebarn, jeg vil bli bestefar", det klarte jeg dessverre ikke å oppfylle for ham selv om jeg har villet det så veldig. Han døde brått og uventet så det er et sjokk og alt er så rart. Da de fløy han vekk i helikopteret (mens han levde, men var lagt i narkose) prøvde jeg å sende det til han som tankeoverføring at han kanskje skulle bli bestefar. Da hadde jeg ikke testet det enda. Da jeg så han død på sykehuset etterpå sa jeg det høyt til han at han kunne kanskje ha blitt bestefar, måtte bare si det til han. Følte han "hørte" det mer da når han var varm enda osv, enn når han har ligget på kjøla og alt det ekle der.
Da jeg var kommet hjem og litt senere på kvelden tok jeg en test som viser seg å være positiv så fortalte jeg det til mamma også siden hu hørte hva jeg sa til pappa. Alt for tidlig å fortelle, men det var så viktig for meg å si det til pappa, og da har kanskje mamma noe å glede seg litt over etterhvert også.
Sorry det ble langt, men jeg har ti millioner tanker i hodet nå.
Da jeg var kommet hjem og litt senere på kvelden tok jeg en test som viser seg å være positiv så fortalte jeg det til mamma også siden hu hørte hva jeg sa til pappa. Alt for tidlig å fortelle, men det var så viktig for meg å si det til pappa, og da har kanskje mamma noe å glede seg litt over etterhvert også.
Sorry det ble langt, men jeg har ti millioner tanker i hodet nå.