Pappa døde i går

Kleo

Glad i forumet
og jeg testet positivt, men klarer dessverre ikke å glede meg over det jeg har gledet meg så til før. Pappa har lenge sagt "jeg ønsker meg et barnebarn, jeg vil bli bestefar", det klarte jeg dessverre ikke å oppfylle for ham selv om jeg har villet det så veldig. Han døde brått og uventet så det er et sjokk og alt er så rart. Da de fløy han vekk i helikopteret (mens han levde, men var lagt i narkose) prøvde jeg å sende det til han som tankeoverføring at han kanskje skulle bli bestefar. Da hadde jeg ikke testet det enda. Da jeg så han død på sykehuset etterpå sa jeg det høyt til han at han kunne kanskje ha blitt bestefar, måtte bare si det til han. Følte han "hørte" det mer da når han var varm enda osv, enn når han har ligget på kjøla og alt det ekle der.

Da jeg var kommet hjem og litt senere på kvelden tok jeg en test som viser seg å være positiv så fortalte jeg det til mamma også siden hu hørte hva jeg sa til pappa. Alt for tidlig å fortelle, men det var så viktig for meg å si det til pappa, og da har kanskje mamma noe å glede seg litt over etterhvert også.

Sorry det ble langt, men jeg har ti millioner tanker i hodet nå.

Så utrolig leit å høre om pappaen din! [:(]

Men jeg må si at jeg tror at nå som han er død, er han tilstede overalt og vet og gleder seg over barnet du venter. Gratulerer med spiren. [:)]

Å herregud...[:(][:(][:(][:(]
Vet ikke hva jeg skal si..

åååh.. kjære deg!! Kondolerer så mye! Pappaen din fikk det nok med seg... han har nok et stort smil om munnen..hvorhen han er [:D]

Kondolerer så mye[:(]
Men tenk at et liv ble borte og et nytt skapt, din far lever videre gjennom både deg og babyen.

Utrolig trist[:(][:(][:(][:(][:(]

Varme klemmer ti ldeg

ORIGINAL: _Milla_

åååh.. kjære deg!! Kondolerer så mye! Pappaen din fikk det nok med seg... han har nok et stort smil om munnen..hvorhen han er [:D]

ORIGINAL: Lissyjane

Så utrolig trist å høre[&o] Sender mine varmeste tanker[&o] Han er med deg,han er i hjrtet ditt og han vil følge med deg og dine. Håper du klarer å være sterk og at du har masse støtte rundt deg. Tenner tre lys for dere i kveld. Et lys for spiren,et lys for deg og et for de rundt deg[;)]

Stor klem til deg!!!!

ORIGINAL: Celin Marie

Kondolerer så mye[:(]
Men tenk at et liv ble borte og et nytt skapt, din far lever videre gjennom både deg og babyen.

Så utrolig nydelig sagt..
Tårene kom nå gitt..

ORIGINAL: toneany

Så utrolig leit å høre om pappaen din! [:(]

Men jeg må si at jeg tror at nå som han er død, er han tilstede overalt og vet og gleder seg over barnet du venter. Gratulerer med spiren. [:)]

sign

under min garviditet hadde jeg altid min bestefar ved min side:) kunne føle han flere ganger også:) at han passa på :)  kansje du vil føle det samme med din far:)

ORIGINAL: Meija

vet ikke hva jeg skal si.. kondolerer.. [:(]
og gratulerer med graviditeten..

Så utrolig trist å høre om pappaen din. Kondolerer så mye.

Pappaen din vet nok at han skal bli bestefar, og kommer nok til å følge med selv om han ikke vil være fysisk til stede[:)]

Forferdelig. [:(]

Ei venninne sa dette til meg når min far døde.

Når et lys slukner tennes det et nytt

Få måneder etterpå ble jeg gravid.

Kondolerer og gratulerer på samme tid. Å miste pappaen sin må være forferdelig, kan ikke forestille meg det en gang.. Jeg mistet min bestemor rett før jeg testet positivt for tre mnd siden, og tenkte mye av det samme som deg. Det er vondt å ikke kunne fortelle det som man vet hadde blitt en så stor glede for dem man har mistet. Men jeg er 100 % sikker på at de er med oss, og gleder seg..hvor de nå enn er. Ta vare på deg selv.

Så snille dere er alle sammen, tusen takk. Tårene triller her når jeg leser alt det fine dere har skrevet.

Så ufattelig trist, men samtidig så har det jo skjedd et mirakel. Håper det kan være med på å trøste deg i tiden framover. En stor klem til deg (selvom jeg ikke har sett deg her før, og du ikke vet hvem jeg er)...

ORIGINAL: Lissyjane

Så utrolig trist å høre[&o] Sender mine varmeste tanker[&o] Han er med deg,han er i hjrtet ditt og han vil følge med deg og dine. Håper du klarer å være sterk og at du har masse støtte rundt deg. Tenner tre lys for dere i kveld. Et lys for spiren,et lys for deg og et for de rundt deg[;)]

får helt vondt inni meg!![:(]
kondolerer så masse. har egentlig ikke ord[:(]
lykke til videre. og jeg tror det er en grunn til at du testet positivt. du skal ha en glede i livet ditt nå.
håper du snart klarer og glede deg over det. pappan din er nok kjempe stolt der han sitter og følger med på deg![;)]
for han er ikke borte, tro meg. min bestefar kom til meg etter han var død... og det hadde han ikke hatt mulighet til om det var over og ut etter døden.. så han er der helt sikker og passer på og koser seg over det som du har i vente!

god klem til deg

bare send meg pm om du vil prate med noen utenforstående.

Kjære Frysja, føler inderlig med deg!
Mamma døde 21. august, kun dager etter at jeg testet positivt, så jeg rakk å fortelle henne det.

Men så merkelig sinnsstemninger da, gravid og i sorg...
Men gleden tror jeg kommer etterhvert, her er det fryktelig humørfylt kan jeg love deg.
Jeg valgte å fortelle famillien det, selv om det bare var 5 uker, følte vi trengte det.

Regner med gleden kommer når du bare får bearbeidet ting.
Mine tanker er hos deg!!

ORIGINAL: _Milla_

Det tror jg også...

Back
Topp