Papp/ark

• Trådstarter Trådstarter Choice
  • Opprettet Opprettet
C

Choice

Guest
Ser at det er mange som skriver at de bruker Bazzil.. Sjekket de arkene jeg har (Fra Panduro) og jeg finner ikke noe sted at det står Bazzil der.. (Det står noe annet, og at det er syre og ligningsfritt)
Men hva er egentlig forskjellen på alle papp/arkene? Så lenge de er syre og ligningsfrie..?!

ORIGINAL: Askepott:D

Ser at det er mange som skriver at de bruker Bazzil.. Sjekket de arkene jeg har (Fra Panduro) og jeg finner ikke noe sted at det står Bazzil der.. (Det står noe annet, og at det er syre og ligningsfritt)
Men hva er egentlig forskjellen på alle papp/arkene? Så lenge de er syre og ligningsfrie..?!

Forskjellen er vel bare at på bazzil er det struktur i overflaten, mens pappen er helt flat. Bortsett fra det er det vel ikke noen forskjell som har noe å bety i alle fall ikke som jeg vet. JEg bruker mye vanlig kartong, men da den som er like tykk som bazzil. Tykkere enn det blir tungt å jobbe med synes jeg.
Så lenge det er syrefritt, er det jo bare å stå på![:D]

Forskjellen er bare smak og behag.
Så lenge det er syrefritt er det mer enn bra nok...

Så er det bare opp til deg hva du synes er finest.
Forskjellige typer kartong har forskjellig typer av struktur, tykkelse, størrelse, pris, farger...

ÅÅjaa.. så d kan jeg mao trygt bruke det jeg har i den nye silohuetten min[:D]?! Hoho.. er såå fornøyd med den altså[:D]!

Er det kjøpt hos panduro er det sikker Canson eller DieCutsWithAView du har. Ikke noe i veien med det. Men de aller fleste scrappere (meg selv inkludert) sverger til Bazzill pga strukturen(e) og alle de herlige fargene - Bazzill er på en måte kartongenes Rolls Royce[:D]

Back
Topp