Papirmølja

Natepate

Andre møte med forumet
Jeg lurer egentlig bare på om søknaden om penger under permisjonen evt pappa perm papirene er det eneste vi skal sende når det kommer til nav ovs? Barnetrygden kommer automatisk..  Hva har dere søkt/skal søke?

Jeg har søkt om permisjon for min del nå i første omgang (alt er i boks - veldig deilig!!).. samboer skal søke rett etter fødsel om sin permisjon.. ellers er det vel ikke noe mer man trenger å søke nav om. 

Jeg har hatt så problemer med arbeidsgiver og innsending av inntekts opplysningene at her er alt uvisst om permisjonspengene enda til jeg går ut 26mars...  Må være hærlig og ha alt i orden =D

Barnetrygden går automatisk ja :) vi har sendt inn papir på min og pappaen sin permisjon og gradert uttak på meg ( for ulønnet perm ) venter kun på vedtaket på mannen sin permisjon:)

Aprilblomsten skrev:
Jeg har søkt om permisjon for min del nå i første omgang (alt er i boks - veldig deilig!!).. samboer skal søke rett etter fødsel om sin permisjon.. ellers er det vel ikke noe mer man trenger å søke nav om. 

Samme her :)

Jeg har fortsatt ikke fått papirene fra Nav. To uker siden jeg ringte å hørte om alt var i orden. Og snart bare to uker tils permisjonen starter, så håper det kommer snart!

Back
Topp