Papirer til nav...

lykkeliten123

Betatt av forumet
Januarhula 2014
Eg har 50% utdanningspermisjon fra jobben min, så eg jobber i grunn berre 50%. Men ut fra timene mine, ser eg at eg har nokon mnd jobba litt meir enn 50%.
Eg hadde ulønna permisjon fra april-juli. Så jobba eg 100% i juli og begynte i 50% i august.

Arbeidsgjevaren min kjem jo til å fylle ut eit slikt inntektsopplysningsskjema, der skriver han nok at eg har 50% stilling, og lønn ut fra det.

Eg tenker jo å senda papira til nav så fort som mulig denna gangen, men eg tenker at eg vil skrive ut lønningsslippane mine, slik at nav kan rekne ut gjennomsnittslønna mi. Men eg må da skrive ut lønningaslippane mine for november og desember da, sidan man må ha 6 mnd med lønn? Kan eg etter sende lønnsslippane mine i januar, eller blir det for seint? Går jo ut i permisjon i starten av januar..

Det er nav som betaler ut lønningane under permisjonen..

Er det noen som vet om man får no brev fra nav om at ting er i orden? Får man no bekreftelse av noe slag?:p er det noen som har fått no svar?

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app

Er det noen som vet om man får no brev fra nav om at ting er i orden? Får man no bekreftelse av noe slag?:p er det noen som har fått no svar?

Ja man får jo vedtaket tilsendt i posten når søknaden er ferdig behandlet. Men det kan være lurt å ringe NAV bare for å forsikre seg om at de har mottatt papirene og at de har fått det de trenger. Da får du samtidig purret på behandlingen av din søknad. Vet at flere opplever at det tar 2-3 mnd

Ja man får jo vedtaket tilsendt i posten når søknaden er ferdig behandlet. Men det kan være lurt å ringe NAV bare for å forsikre seg om at de har mottatt papirene og at de har fått det de trenger. Da får du samtidig purret på behandlingen av din søknad. Vet at flere opplever at det tar 2-3 mnd

Oki. Det burde jo ikke ta lengre tid enn de har sagt at det skal ta.. men nav er treige, så får gi dem litt mer tid før jeg ringer:p

Jeg har fått brev om at søknaden er mottat, og at den skal behandles så fort som mulig, innen maks en mnd :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Får brev i posten om at søknaden er mottatt:)
Fant ikkje denne chatte greia på nav, men sendte melding til nav foreldrepenger på facebook:p
Fikk i svar at vist eg gikk tilbake til min 100%stilling når siste eksamen er ferdig 16.des, så får eg 100% utbetaling. Syns dette var rart, men er no berre positivt for meg;) må berre få jobben til å gå med på at eg går tilbake til min 100% stilling, har egentlig 50%permisjon til 2016:p men planen har allid vært å jobbe 100% dei siste vekene før permisjon, så håper det går bra:)

Back
Topp