Papirer til Nav

enois

Forumet er livet
Ja, i dag har jeg vært flink og endelig sendt inn papirene til Nav.... Noen flere enn meg som er treige.? :)

Akkurat vært i tlf med Nav nå. Manglet ett papir fra arb giver bare, men jeg har sendt inn alt.

Bra det ikke bare er meg ;)

Mangler at arbeidsgiveren min sender inn inteksopplysninger, men har ellers sendt inn alt.

Hepp leverte de sist uke:p de nevnte ikke noe om at jeg var sen da:)

Har ikke levert jeg.. må finne ut hvor mye ferie jeg har først,for jeg skal ha ferien min i sommer. Så må jeg dra ned på nav og få noen til å hjelpe meg med skjema siden jeg må ha et ekstra for ferie.
Nå driver jeg og styrer til barnebursdag i morgen så det blir nok ikke i dag.

Har ikke levert jeg.. må finne ut hvor mye ferie jeg har først,for jeg skal ha ferien min i sommer. Så må jeg dra ned på nav og få noen til å hjelpe meg med skjema siden jeg må ha et ekstra for ferie.
Nå driver jeg og styrer til barnebursdag i morgen så det blir nok ikke i dag.
da jeg holdt på så ringte jeg Nav og spurte etter det skjemaet ang ferie. Hun sa at det trengtes ikke, bare skriv opp ferien i ruten med ekstraopplysninger.

da jeg holdt på så ringte jeg Nav og spurte etter det skjemaet ang ferie. Hun sa at det trengtes ikke, bare skriv opp ferien i ruten med ekstraopplysninger.

Å? Ja,men da prøver jeg på det da.
Men det står jo fra dato til dato.. da må jeg regne hvor lenge det blir med ferie i midten da? Altså permisjonsukene pluss ferieukene?

Jeg regnet 6 uker permisjon etter termindato, deretter 3 uker ferie ( 2 overført ) , så på med permisjonstiden etter de tre ukene. Er jo samme når vi har ferie , men får kun overføre 2 uker . Dessuten , hvis en vil overføre 5 uker så får en kun 4 uker og 1 dag for de 5 ukene .

En annen ting , de vil ikke ha inn fars permisjon før 6 uker før den skal tas :) så da trenger vi ikke tenke på det ennå i hvert fall. Blir ikke behandlet om vi sender inn nå .

Back
Topp