Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Har ikke fått svar på emailen. De sa ikke på telefonen noe om samtykke... Åhhh... Hvorfor skal de være så vanskelige?Jeg fikk dem i løpet av et par uker. Mannen måtte sende inn samtykke. Spesifiser at du vil ha med blodprøvesvarene også. Jeg fikk nemlig ikke det med første gangen, måtte sende ny mail. Fikk da de ettersendt.
Fikk time hos NytunForresten hvem har du time hos Holst eller Nytun?![]()
Forresten, hvordan sender sambo samtykke? Skriftlig i posten, eller i en egen email?Jeg fikk dem i løpet av et par uker. Mannen måtte sende inn samtykke. Spesifiser at du vil ha med blodprøvesvarene også. Jeg fikk nemlig ikke det med første gangen, måtte sende ny mail. Fikk da de ettersendt.
Når jeg skulle gi samtykke til Porsgrunn skreiv jeg på papir: vi bekrefter herved at vi vil få tilsendt journaler og blodprøvesvar i posten. Dato og underskrift fra begge to. Tok bilde av det med mobilen å sendte via Mail, så kom journalene i postenForresten, hvordan sender sambo samtykke? Skriftlig i posten, eller i en egen email?
Forresten, hvordan sender sambo samtykke? Skriftlig i posten, eller i en egen email?