Papirer fra Riksen

Bubbly

ønsker meg en liten skatt
Vet noen hvor lang tid det tar å få papirene sine fra riksen når man skal ha de med til ny klinikk?

Sendte dem en email forrige uke, og håper jeg får papirene i løpet av denne uken.

Jeg fikk dem i løpet av et par uker. Mannen måtte sende inn samtykke. Spesifiser at du vil ha med blodprøvesvarene også. Jeg fikk nemlig ikke det med første gangen, måtte sende ny mail. Fikk da de ettersendt.

Jeg fikk dem i løpet av et par uker. Mannen måtte sende inn samtykke. Spesifiser at du vil ha med blodprøvesvarene også. Jeg fikk nemlig ikke det med første gangen, måtte sende ny mail. Fikk da de ettersendt.
Takk! Har ikke fått svar på emailen. De sa ikke på telefonen noe om samtykke... Åhhh... Hvorfor skal de være så vanskelige?
Skal sende de en ny email i morgen :)

Forresten, hvordan sender sambo samtykke? Skriftlig i posten, eller i en egen email?

Forresten, hvordan sender sambo samtykke? Skriftlig i posten, eller i en egen email?
Når jeg skulle gi samtykke til Porsgrunn skreiv jeg på papir: vi bekrefter herved at vi vil få tilsendt journaler og blodprøvesvar i posten. Dato og underskrift fra begge to. Tok bilde av det med mobilen å sendte via Mail, så kom journalene i posten:)

Back
Topp