Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: tullmusa...Skulle det ikke være salg her etter 18.00? Ser ikke det..[8|]
ORIGINAL: endeligguttemammaKansje de trekker fra i kassen??Men burde jo gjort det på en enklere måte såfall[8|]
ORIGINAL: KariAlanaEr ikkje så veldig fornøyd med den siden. Når eg bestilte så tok det 4 uker før eg fekk det i posten, og det var etter at dei sendte med ein mail som bekreftet at dei hadde alle varene inne.. Noen andre som har opplevd slikt, eller var eg bare maks uheldig?
ORIGINAL: *Jippii*Har sendt sms til lillepooh som er der, og spurt om hun kan høre med noen om hva som er greia.
ORIGINAL: Lillemumma*KasperORIGINAL: *Jippii*Har sendt sms til lillepooh som er der, og spurt om hun kan høre med noen om hva som er greia.er der? er hun på papertrend? å håpe på svar fooooort.
ORIGINAL: *Jippii*ORIGINAL: Lillemumma*Kasperhehe, ja hun er på papertrends. QK mannen skal være der på scrappetreffet som er der nå, derfor skal det være salg[;)]jepp, håper hun spørr for oss[:)]ORIGINAL: *Jippii*Har sendt sms til lillepooh som er der, og spurt om hun kan høre med noen om hva som er greia.er der? er hun på papertrend? å håpe på svar fooooort.
ORIGINAL: tullmusaFått svar fra lillepooh *Jippii*?
ORIGINAL: Lillemumma*Kaspermen de har jo ikke legoklossene=( snufs
ORIGINAL: KaroORIGINAL: *Jippii*meeeeeeeeeeeeeeeeeeeee tooooooooooooooooooooooooooodet står telefonnummer der. jeg kan godt ringe og høre. Men blir kanksje litt teit om de står midt i en presentasjon?ORIGINAL: tullmusaFått svar fra lillepooh *Jippii*?Nei[:(]Har lyst å bestille jeg også, blir jo 63,50 for en dobbel dies. JJJJJJJEEEEEEEEGGGGGG VVVVVIIIIILLLLL KKKKKKJJJJJJØØØØØØPPPPPEEEEEE!