Papertrends...

tullmusa

Forumet er livet
...Skulle det ikke være salg her etter 18.00? Ser ikke det..[8|]

ORIGINAL: tullmusa...Skulle det ikke være salg her etter 18.00? Ser ikke det..[8|]

Jo, Asli (er det det hun heter) så det skulle være på nett også

Ja, jeg fikk mail om at det skulle være 20% rabatt på alle qk-varer... [8|]

Dårlig at det ikke er det når de sier det

Kanskje de mener man bare må bestille så får man 20% etterpå. det går jo ikke ann[8|]

Jul hos Papertrends!

·        Julekalender  - alle som handler i butikken eller på nett får lodd og kan vinne flotte premier. På lille julaften trekker vi vinnerne av julekalenderen, og premiene i år er ett gavekort på kr 1000, to til kr 500, og hele fire stykker vil få gavekort på kr 250!
·        USA-besøk – Gary fra QuicKutz kommer på besøk til oss 8. desember kl 18.00. Han har med seg den splitter nye Revolution tool, med fem fantastiske fonter. Bli med på en make&take med denne supre maskinen mens du koser deg med gløgg og kaker. Alle som kommer mellom 18 og 19 får utdelt lodd – og du kan vinne et gavekort på 1000 kroner! Fra kl 18 er det dessuten 20 % avslag på våre allerede lave QuicKutz priser! Tilbudet gjelder også nettbutikken.
·        Juleverksted for barn – lag noe fint til jul – helt gratis! Lørdag 9. og 15. desember mellom kl 10 – 12 kan barna være kreative. Den 9. lager vi julepynt, og den 15. lager vi en fin julestrømpe! Selv de aller minste kan være med, men det forutsetter at de har med seg en voksen. Påmelding er ikke nødvendig. Ta med barna til en hyggelig stund hos Papertrends!

·        Stjernebok – vi har satt opp et ekstra kurs 9. desember kl 12.00. Dette er en fantastisk flott gave, og en perfekt ide til en ”som har alt”. Kurset varer ca 4 timer og koster 350 kroner. Forhåndspåmelding er nødvendig. Ikke stress rundt, kom til oss og lag den fineste gaven selv!
·        Juleavslutning – årets siste scrappetreff er 15. desember – og det er fortsatt noen ledige plasser. På denne dagen  byr vi selvsagt på noe ekstra av både det ene og det andre….  Og husk at det alltid går an å stikke innom for å handle selv om du ikke har tid til å scrappe – vi har uansett åpent til klokken 01.00 hver fredag!
Gavekort – gjør det enkelt for dine nærmeste å finne gaver til deg; ønsk deg et gavekort hos Papertrends – eller gi dem en spesifisert ønskeliste – så hjelper vi til med resten! Ikke glem at også de minste jentene elsker å få hobbysaker til jul

noen som har link dit?[:)]

ORIGINAL: endeligguttemammaKansje de trekker fra i kassen??Men burde jo gjort det på en enklere måte såfall[8|]

Nei, det gjør de ikke. Prøvde med å legge noen varer i handlekurven og gå til kassen, men ingenting skjedde. De skulle jo absolutt gjort det sånn, og skrevet det på forsiden.

hmmm..litt rart.. de burde jo vise d på siden sin å ad..
j vil gjerne bestille men bare hvis j vet de har 20%

Er ikkje så veldig fornøyd med den siden. Når eg bestilte så tok det 4 uker før eg fekk det i posten, og det var etter at dei sendte med ein mail som bekreftet at dei hadde alle varene inne.. Noen andre som har opplevd slikt, eller var eg bare maks uheldig?

ORIGINAL: KariAlanaEr ikkje så veldig fornøyd med den siden. Når eg bestilte så tok det 4 uker før eg fekk det i posten, og det var etter at dei sendte med ein mail som bekreftet at dei hadde alle varene inne.. Noen andre som har opplevd slikt, eller var eg bare maks uheldig?

fikk etter 4, elelr var d 5 dager. så er fornøyd j...

er d ingen som får sjekket opp om de har 20% nå... sende en mail el noe??eller får kansje ikke svar med en gang

Har sendt sms til lillepooh som er der, og spurt om hun kan høre med noen om hva som er greia.

ORIGINAL: *Jippii*Har sendt sms til lillepooh som er der, og spurt om hun kan høre med noen om hva som er greia.

er  der? er hun på papertrend? å håpe på svar fooooort.

ORIGINAL: Lillemumma*Kasper
ORIGINAL: *Jippii*Har sendt sms til lillepooh som er der, og spurt om hun kan høre med noen om hva som er greia.

hehe, ja hun er på papertrends. QK mannen skal være der på scrappetreffet som er der nå, derfor skal det være salg[;)]

jepp, håper hun spørr for oss[:)]

ORIGINAL: *Jippii*
ORIGINAL: Lillemumma*Kasper
hehe, ja hun er på papertrends. QK mannen skal være der på scrappetreffet som er der nå, derfor skal det være salg[;)]jepp, håper hun spørr for oss[:)]

ååååååååååå meij vil bestille masse=)=)=)
synes d er rart de ikke har lagt ut noe om d i nettbutikken....

men de har jo ikke legoklossene=(    snufs

Fått svar fra lillepooh *Jippii*?

ORIGINAL: tullmusaFått svar fra lillepooh *Jippii*?

Nei[:(]

Har lyst å bestille jeg også, blir jo  63,50 for en dobbel dies. JJJJJJJEEEEEEEEGGGGGG VVVVVIIIIILLLLL KKKKKKJJJJJJØØØØØØPPPPPEEEEEE!

ORIGINAL: Lillemumma*Kaspermen de har jo ikke legoklossene=(    snufs

Jo, de er der de

ORIGINAL: Karo
ORIGINAL: *Jippii*
ORIGINAL: tullmusaFått svar fra lillepooh *Jippii*?
Nei[:(]Har lyst å bestille jeg også, blir jo  63,50 for en dobbel dies. JJJJJJJEEEEEEEEGGGGGG VVVVVIIIIILLLLL KKKKKKJJJJJJØØØØØØPPPPPEEEEEE!
meeeeeeeeeeeeeeeeeeeee tooooooooooooooooooooooooooodet står telefonnummer der. jeg kan godt ringe og høre. Men blir kanksje litt teit om de står midt i en presentasjon?

bare å ringe=)=) hehe....

er litt skeptisk til å bestill j nå....
leste en link fra scrapping.no
masse folk som ikek har fått varene sine, og masse tull... og mange som bare har fått noe av d for resten er utsolgt.. dette uten at de har fått beskjed om d før varen kom...
samme skjedde med meg for j fikk faktisk bare halvparten av d j bestilte sist...
men trodde liksom ikke dette var en vane, men høres vist slik ut..

Back
Topp