Fru Lotten
Forumet er livet
Sikkert 2 år siden sist jeg laget paperbagalbum-skjønner ikke helt hvorfor, er jo kjempemoro!!
Her er litt av den![:)][;)]

Her er litt av den![:)][;)]

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: Asil
OJ, den var bare helt nydelig! Har du en oppskrift liggende (eller målene)?
ORIGINAL: Perlemor til to
så stilig... Flink du er da...
Skjønte ikke så masse av forklaringen jeg for jeg liker å få forklaring på bilder jeg... Har du det??
ORIGINAL: lottepusåja... da skjønte jeg det... Så artig!!![:D]
ORIGINAL: Perlemor til to
så stilig... Flink du er da...
Skjønte ikke så masse av forklaringen jeg for jeg liker å få forklaring på bilder jeg... Har du det??
nei har ikke det...
men asså-du bretter de i to akkurat som du ville gjort med et ark, og fester de sammen i bretten, som jo blir ryggen på boka....
ORIGINAL: ~LillePusi~
Kjempstilig! [:)]
En annen idè er jo å bruke små chipboard bøker,der kan man jo også dekorere sidene som man vil. Det finnes også noen konvolutt album fra 7 gypsies,som er kjempekule,da kan man dekorere sidene,samtidig som du kan putte små bilder og oppskrifter inn i konvoluttene[:)]
Du kan kjøpe sånt her: http://www.papirloftet.no/catalog/product_info.php?products_id=3487&osCsid=9636b129be74f38a101fa38c0164c223
ORIGINAL: tullmusa
Ååå! Denne var skikkelig fin![:)]
Er ikke så ofte inne på forumet lenger, men sist jeg var var det også en tråd fra deg jeg svarte på. Blir så inspirert av det fiiine du lager![:D]
Tenker jeg må lage en sånn her også. Kan jo bli julegaver til neste år iallefall! (jeg er nemlig ferdig, eller alt er bestemt) [:D]
ORIGINAL: mammaen til Tobias
Så fin den var[:D]
Hvor får du tak i du de posene?
ORIGINAL: tullmusa
ORIGINAL: lottepus
åh, så koselig å høre da!!![:)]
Det ligger oppskrift i link i et svar fra meg over her![;)]
Næææh, sånne oppskrifter på julegodt! Hihi![:D]