Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
hei du , ser ut ifra ett innlegg her at blodtrykket ditt er litt høyt. har du svangerskapsforgiftning? jeg hadde alvorlig svangerskapsforgiftning med ett blodtrikk på 105/150.
Hehe.. Du bytta om ja.. Å du hadde jo faktisk blodtrykk som var under normalen til et "vanlig" menneske.. Vanskelig det der med svangerskapsforgiftning..
det er sant, håper bare jeg slipper det dette gang, for det sykehusstyret med uendelig blodprøver og målinger, ultralyder, ctg målinger gidder jeg bare ikke[8D]
ja... hadde svangerskapsforgitning jeg også så de måtte sette i gang fødselen en uke tidligere enn terminen.. ikke så veldig lenge før akkurat [:)] jeg hadde 140/100 jeg. men gikk gjennom hele svangerskapet med 130/90 men hadde ikke noen av de andre symptomene før på slutten av svangerskapet... veldig kjedelig å sette i gang fødselen siden man ikke kan få bedøvelse...