pantera

diddle

Betatt av forumet
skal du ta en hjemmetest også, eller kun blodprøve?

Jeg ringte laben å bestillte time for blodprøvetakingen, men fikk ikke på onsdag 31.3, fordi at siden det er "stille uken", så sender de ikke blodprøvene da til sykehuset. Så jeg må ta den på mandag 29.3 istedet. Må ringe IVF enheten å høre om det er greit!
Jeg skal ta hjemmetest også[:D]

Fikk du innsett to dager etter uttak?

ORIGINAL: diddle

skal du ta en hjemmetest også, eller kun blodprøve?

Jeg ringte laben å bestillte time for blodprøvetakingen, men fikk ikke på onsdag 31.3, fordi at siden det er "stille uken", så sender de ikke blodprøvene da til sykehuset. Så jeg må ta den på mandag 29.3 istedet. Må ringe IVF enheten å høre om det er greit!
Jeg skal ta hjemmetest også[:D]

Fikk du innsett to dager etter uttak?

jeg skal ta hjemme test ja. regner med jeg tar en blod prøve hvis den blir positiv.
siden jeg ble overstimmulert så fikk jeg ikke lov til å sett inn egg etter utak. så jeg måtte vente 1mnd før jeg fikk satt inn.
håper uka her går fort så jeg kan få teste på lørdag,er sååå spent nå.

da du skrev til meg sist,så sa du at du var sikker på at jeg får positiv test. spår du?
jeg har brukt å ta et hår strå og forlovelses ringen min og bruker den som pendel.
å hvis den stemmer så skal jeg få positiv test. men det kan jo hende at jeg ønsker så sterkt at jeg påvirker pendelen.

Back
Topp