Pante flasker..

Arda`s-mamma

Gift med forumet
Kanskje litt teit spm, men hva gjør dere med pant  pengene .. Siden jeg sparer opp penger for arda (hans trygd, og penger som jeg/mine forledre gir han) har jeg siden hans fødsel putett pantpengene i hans sparebøsse, og da kan det bli noen grei sum, etterhvert.. kanskje en ide? om dere ikke gjør det[:)][:D]

åh det var ingen dum ide, det skal jeg og begynne å gjøre. Sambo har prøvd seg med å foreslå at pantepengene skal gå til akvarie kassen hans ( han holder på med akvarium)

Det som ikke går til mat går i "bryllupskassa"...
Har en sparebøsse som jeg putter litt såpenger på her og der, så der er det en del penger nå... over 200 kr i bare kronestykker, så den er dødstung... he he

Var jo ingen dum ide, men det forsvinner inn i betalingen av maten i og med at vi panter når vi handler...

Vi sitter de inn på en feriekonto.... og sparer de der[;)] Skal spare barnetrygden til nurket vårt

pantelappen bruker jeg samtidig når jeg handler. Gidder ikke be om å få penga lissom, etter at jeg har handla [8D]
men jeg putter stadig på mynter og sedler i alle slags varianter på sparebøssa hennes [:)] (så det blir jo omtrent det samme som å spare pantelappa kan man si [;)])

God ide.. Men vi bare bruker pantelappene i butikken... Går jo til masse ting til Ida uanset.. [8D] Penger får hun fast inn hver mnd fra både meg og sambo sin konto.. [:)] 

ORIGINAL: ~*Tammis*~

Jeg handler jo på butikken samtidig som jeg panter. Derfor "betaler" jeg jo varene med den lappen..
Men småpenger jeg ellers har i lomma eller som flyter andre stedert går på sparebøssa

Samme her

panter som regel flaskene samtidig som jeg skal handle i samme butikk,så da går pantelappen til kassadamen når jeg betaler handelen

Jeg handler jo på butikken samtidig som jeg panter. Derfor "betaler" jeg jo varene med den lappen..
Men småpenger jeg ellers har i lomma eller som flyter andre stedert går på sparebøssa

her og[:)]

Samme her...

Back
Topp