Pannelugg

*Eternal*

Flørter med forumet
Ja da har søstra mi, ei venninne og flere andre fått seg pannelugg sånn til høsten. Og Lbaby, som også ble dritfin med pannelugg[:)]

JEG også har lyst på det.. men er usikker på om jeg passer det. Må man ha ett spesielt ansikt for å kle det?
Jeg har også relativt tynne hårstrå, og har alltid hatt skill. Så om jeg skal ha pannelugg må jeg kanskje bruke rettetang hver dag og ha endel voks/styling i for å få den til å ligge?

Åh, jeg har sååå sinnsykt tynnt hår at jeg ville ikke kledd lugg... tror jeg [&o] misunner alle som kan ha det jeg!!! [:D]

Vil kanskje tro at ou som ikke har hatt lugg, må kanskje ordne litt ekstra for å få den til å ligge rett den første tia? Hva om du grer frem til lugg neste gang du vasker håret, så ser du hvordan håret legger seg der?

åååh, har lyrt på det selv jeg..mest fordi jeg mister så mye hår nå og det kanskje ikke ville synes så godt da. Men også fordi det ser praktisk og veldig fint ut på andre. Er veldig i tvil om jeg vil kle det da[8|]
ROOOPER PÅ HEIKE![:D] frisøren vår må jo ha noe å si på dette?

ORIGINAL: kolibri

åååh, har lyrt på det selv jeg..mest fordi jeg mister så mye hår nå og det kanskje ikke ville synes så godt da. Men også fordi det ser praktisk og veldig fint ut på andre. Er veldig i tvil om jeg vil kle det da[8|]
ROOOPER PÅ HEIKE![:D] frisøren vår må jo ha noe å si på dette?

Ja[:)]

Har du høy panne, så er det fint med pannelugg.

Du får luggen til å legge seg fint med å bare føne "motsatt" vei. Rettetang på lugg, har jeg aldri vært fan av[:D] 

Ja lugg hadde jeg og hatt lyst på. Eller har lyst på [:D] 
Men det hadde ikke holdt å føne det rett altså. Jeg hadde måttet bruke rettetang også og da er det finest ett par timer etterpå når håret"faller litt på plass" og ikke ser ut som en rett "strek" [8D]

Back
Topp