pannekaker!!!!

pupple

Forumet er livet
skal jeg steike nå[:)]

tipper de blir glade..... eller de blir vel heller sinna om jeg lar vær. har jo lovt det[;)]


middan deres i dag da????
 
småen liker ikke pannekaker (eller lapper og vafler) [8|]


jeg skal ha mr lee med kyllingsmak [:D] smetter snart bort på sofaen med noen godsaker på GET-boksen som har venta på meg i en uke nå.
 
Her ble det pizzabrød/snurr eller hva jeg skal kalle det. Godt var det iallefall!

Jeg har hatt lyst på pannekaker i lang tid nå, men det passer liksom aldri. Det tar jo litt tid å steike, og ungene er spinnville etter mat når vi kommer hjem[:)]
 
Pannekaker blir godt mottatt her i huset også![:)] Men ikke så ofte jeg gidder å lage det.[&:]

Vi har egentlig ikke hatt ordentlig middag i dag. Jeg kom hjem fra offisiell åpning på jobben i dag, proppfull av kanapéer og kake, så var ikke å veldig sulten.[8D] Sambo var heller ikke særlig sulten etter jobb, og Isabelle ville helst ha pasta (bare pasta). Så da kokte vi det til jentene, også har sambo og jeg spist frossenpizza etter at de la seg. Den nye fra Big One er faktisk ganske god, særlig den American Bacon.
 
ORIGINAL: camika

Her ble det pizzabrød/snurr eller hva jeg skal kalle det. Godt var det iallefall!

Jeg har hatt lyst på pannekaker i lang tid nå, men det passer liksom aldri. Det tar jo litt tid å steike, og ungene er spinnville etter mat når vi kommer hjem[:)]



hva putter du i istedet for egg[:-]

i dag blir det hjemmelaga pizza her[:)]

enig m den bigonen Glad70!
 
Back
Topp