Pannekaker

Misafiona

Elsker forumet
Når dere spiser pannekaker til middag, pleier dere å spise noe mer da, evt hva har dere på pannekaken???

Jeg pleier og er vant til å spise tomatsuppe i forbindelse med pannekaker, på pannekaken pleier jeg å ta blåbærsyltetøy[:D]

vi har kun pannekaker .. enten med blåbærsyltetøy eller med sukker på.

[:D] mannen min sa første gangen vi skulle ha det at han synes det var merkelig å skulle spise tomatsuppe til pannekaker, (altså spiser tomtasuppa først da som en forrett liksom og så pannekaker)

Og så mente han på at det var unormalt, og jeg mente at det var det folk pleier å ha... (hehe slik jeg er kjent med,[8D])
Har sett det før her også at det kanskje ikke var så vanlig alikevel som jeg trodde, tror det var på generell men skal ikke påstå det...

Så nå kunne jeg ikke dy meg og måtte spørre her hva dere gjør[:D][:D][:D]

"Hjemmefra" er jeg vant med å ha tomatsuppe først og det er vel for at man ikke skal lære å spise seg mett på søtt...?[8|]

Men pannekaker er jo godt alene også[:D]

pannekaker med bacon inni, og sukker eller syltetøy på!! kjempegodt,og tomatsuppen må være m[:)]

Jeg er veldig gladi toro sin tomatsuppe med makaroni jeg da, liker absolutt ikke hjemme laget[:'(] 
ikke at jeg har smakt så mange forskjellige hjemmelaget men de jeg har smakt smakte pyton- så ille at jeg mistet helt lysten og ...æsj[8D] men som sagt toro sin på pose den elsker jeg[:D][:D][:D]

Tror aldri jeg har smakt med bacon inni pannekaken, må prøves en gang[:D]

pannekaker og bacon. Syns det høres helt snodig ut å spise suppe til pannekaker.

Må ha suppe først, samme hvilken egentlig [:)] Men blir som oftest tomatsuppe siden det er Adrian sin favoritt [:D]
Så er det pannekaker med sukker eller syltetøy til "dessert" [:)]

Hehe, så snedig at du skulle spørre om dette i dag, i og med at vi hadde pannekake til middag i dag! Her i gården spiser vi tomatsuppe sammen med pannekakene, men det er kun fordi at sambo er vant til at det skal være sånn, hadde det vært opp til meg hadde vi kun spist pannekaker med sukker og bacon på[:)]

ORIGINAL: mayamy

vi har kun pannekaker .. enten med blåbærsyltetøy eller med sukker på.

vi også eller med jordbær syltetøy[:)]

Vi har tomatsuppe til.Også har vi sukker,blåbær og bacon til å ha på de!Mannen spiser også poteter til sånn at han skal bli skikkelig mett[:)]

ORIGINAL: Mowa

Da jeg var liten brukte vi og ha fruktsuppe til pannekakene. men nå bruker jeg bare bacon som tilbehør. Er ikke så glad i pannekaker jeg......synes ikke det er middag. Går ann til kveldsmat heller.

De brukte vi og... No har vi blomkålsuppe til. Bacon,sukker og blåbærsylte må vi ha og.

Back
Topp