Pannekaker til middag=sukkerkick!

Tweak

Forumet er livet
Hadde litt av en underholdning her i ettermiddag! En gang i blant så synes jeg det er ok med pannekaker til middag, og da lager jeg vanlige pannekaker, ikke noe sukkerredusert eller grovt her, he he. Max en gang i måneden for å si det slik.
Julia storkoste seg og spiste en halv pannekake helt selv. Og etterpå?
Hun tok HELT av! Spant rundt på gulvet, løftet den svære bamsen sin som er dobbelt så lang som henne selv og bar ham rundt, sterk som hun er! Gliste og fniste, fjaset og tullet!
Holdt på å le oss i hjel!
Virkelig sukkerkick! (hun spiste banan i bilen på vei hjem, det bidrog jo også)
Heldigvis så roet hun seg greit ned til kvelds, selv om hun ikke spiste noe særlig. Det tror jeg ikke hun trengte heller. Legginga gikk også veldig greit. :-)

Hihihiih

Skjønner ikke hva som er problemet med pannekaker. Og forresten skal det ikke være sukker i vanlige pannekaker heller! ;) I vafler er det sukker, men ikke i pannekaker. :)

Men det er morsomt, når de tar helt av da! Kristian er så glad i å danse om dagen, snurrer rundt og husker opp og ned.

Mirus skrev:
Skjønner ikke hva som er problemet med pannekaker. Og forresten skal det ikke være sukker i vanlige pannekaker heller! ;) I vafler er det sukker, men ikke i pannekaker. :)

Men det er morsomt, når de tar helt av da! Kristian er så glad i å danse om dagen, snurrer rundt og husker opp og ned.

He he, skal og skal. I mine pannekaker er det i allefall sukker. Pannekakene mine er ikke slankekost for å si det sånn. Jeg lager de sånn som min mor gjorde og synes de smaker best sånn. Har minket på sukkermengden men fjerner det ikke. :-) (sånn sett så trenger jeg bare ha oppi litt bakepulver og vaniljesukker og så kan jeg ha røren i vaffeljernet, hi hi!) Så vi har ikke pannekaker ofte :-P

De som sier at unger ikke blir påvirket av sukker har ikke sett Julia spise sukker i alle fall! Hun bruker å være aktiv men ikke så til de grader aktiv!

Back
Topp