Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sjokade! Veldig usunt og ikke alle som kan ha det med på skolen.
Er ikke melk i Sjokade.. Men skjønner det med ikke noe søtt på.Vil helst ikke ha noe søtt på, og minste tåler ikke melk, men takk for tips![]()
Mine tanker, vi bruker vanligvis syltetøy eller smør og sukker. Men brunost er en mulighet, tenkte på om jeg skulle foreslå detHadde absolutt ikke sendt med sjokade på skolen nei. Men den er melkefri da, det kan være kjekt å vite sånn ellers.
På pannekaker bruker vi egenelig bare slikt jeg ikke ville sendt med. Vel, bacon, men det blir jo kaldt. Og ellers syltetøy eller sukker... (minimalt med sukker i røra da) brunost kan evt funke det bruker jo mange på vafler.
Men den er absolutt ikke melkefri daMine tanker, vi bruker vanligvis syltetøy eller smør og sukker. Men brunost er en mulighet, tenkte på om jeg skulle foreslå det![]()
NeiMen den er absolutt ikke melkefri da
Kan inneholde spor, og kan derfor ikke spise :/Er ikke melk i Sjokade.. Men skjønner det med ikke noe søtt på.
Ja, var det jeg skulle foreslå også, vi bruker å skive opp jordbær f.eks å ha på.Bær? Må jo ikke være syltetøy, hele bær er ho veldig godt på, og litt sunnere... evt banan er det mange som liker
Har ikke sukker i røra her. Laget av egg, gryr fyldig, havre og bokhveteHadde absolutt ikke sendt med sjokade på skolen nei. Men den er melkefri da, det kan være kjekt å vite sånn ellers.
På pannekaker bruker vi egenelig bare slikt jeg ikke ville sendt med. Vel, bacon, men det blir jo kaldt. Og ellers syltetøy eller sukker... (minimalt med sukker i røra da) brunost kan evt funke det bruker jo mange på vafler.
Pannekaker med bacon? Pannekaker med kjøttdeigfyll? Bare smør, melkefritt smør altså?![]()
Mulig jeg prøver med osten til samboer. Melkefri ost finner jeg ikke i butikkene her. Kun Violife som duger. Alt annet kan inneholde spor :/Vi steker dem med ost i, evt også skinke. Blir litt som franske crepes. Veldig populært både til middag og i matpakker her.hva med melkefri ost? Evt bare skinke?