Pannekaker lunsj

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Noen tips til pålegg å ha på pannekaker?
Tenkte jeg skulle sende med i matpakke til ungene i morgen, men vet ikke hva jeg skal ha på/i dem

Sjokade! Veldig usunt og ikke alle som kan ha det med på skolen.

Vil helst ikke ha noe søtt på, og minste tåler ikke melk, men takk for tips :)

Hadde absolutt ikke sendt med sjokade på skolen nei. Men den er melkefri da, det kan være kjekt å vite sånn ellers.

På pannekaker bruker vi egenelig bare slikt jeg ikke ville sendt med. Vel, bacon, men det blir jo kaldt. Og ellers syltetøy eller sukker... (minimalt med sukker i røra da) brunost kan evt funke det bruker jo mange på vafler.

Hadde absolutt ikke sendt med sjokade på skolen nei. Men den er melkefri da, det kan være kjekt å vite sånn ellers.

På pannekaker bruker vi egenelig bare slikt jeg ikke ville sendt med. Vel, bacon, men det blir jo kaldt. Og ellers syltetøy eller sukker... (minimalt med sukker i røra da) brunost kan evt funke det bruker jo mange på vafler.
Mine tanker, vi bruker vanligvis syltetøy eller smør og sukker. Men brunost er en mulighet, tenkte på om jeg skulle foreslå det :p

Mine tanker, vi bruker vanligvis syltetøy eller smør og sukker. Men brunost er en mulighet, tenkte på om jeg skulle foreslå det :p
Men den er absolutt ikke melkefri da

Er ikke melk i Sjokade.. Men skjønner det med ikke noe søtt på.
Kan inneholde spor, og kan derfor ikke spise :/

Men kjekt å vite at det kun er det mtp testing etterhvert :) driver og prøver oss frem med gluten nå siden han har reagert på det og. Han er bare 2 år, så håper det går seg til :)

Har ikke sukker i røra her. Laget av egg, gryr fyldig, havre og bokhvete :)
Bare bær fungerer sikkert det og.

Vi steker dem med ost i, evt også skinke. Blir litt som franske crepes. Veldig populært både til middag og i matpakker her. :) hva med melkefri ost? Evt bare skinke?

Pannekaker med bacon? Pannekaker med kjøttdeigfyll? Bare smør, melkefritt smør altså? :)

Ha blåbær og banan i biter i røren, så trenger du ikke noe annet på de. evt. fyll de med revet stekt eple, blanding med jordbær og bringebær. Kiwi i skiver. Mange gode kombinasjoner :)

7 åringen har smør og kalkunpølse på :p han elsker det. Jeg har aldrig sukker i pannekakrøren

Pannekaker med bacon? Pannekaker med kjøttdeigfyll? Bare smør, melkefritt smør altså? :)

Var smør eldste sa hun ville ha :) tenkte å prøve med noe skinke til minste kanskje.
Har jobbet i kveld, så hadde ikke mulighet til å laget noe fyll.

Vi steker dem med ost i, evt også skinke. Blir litt som franske crepes. Veldig populært både til middag og i matpakker her. :) hva med melkefri ost? Evt bare skinke?
Mulig jeg prøver med osten til samboer. Melkefri ost finner jeg ikke i butikkene her. Kun Violife som duger. Alt annet kan inneholde spor :/
Finner nok på noe

Back
Topp