Pannekake oppskrift til MANGE?

PrinsessaOgErten

Betatt av forumet
Vi er 5 og går en del pannekaker når vi spiser det til middag... Oppskrift? Sist ble den "smakløs"... Tror jeg hadde i for lite mel sist...[8D]

matprat.no [:D] den er den beste oppskriften og man kan skriu den opp til 12 (tror jeg) porsjoner

til 2 voksne og 1 barn lager jeg 10 pannekaker, bruker 3 egg, 1 liter melk og jevner ut med mel..

mer melk enn det ville jeg plussa på et egg eller to til [:)]

Ett par poser med Toro pannekakemiks!
Syntes det er den beste jeg. Hver gang jeg lager røra selv, så ødelegges pannekakene når jeg skal snu de.[&:]
Misunner ikke deg som skal steke pannekaker til så mange, med mindre du har to stekepanner da!

ORIGINAL: Jadasåneidaså

Syntes det er den beste jeg. Hver gang jeg lager røra selv, så ødelegges pannekakene når jeg skal snu de.[&:]
Misunner ikke deg som skal steke pannekaker til så mange, med mindre du har to stekepanner da!

Jeg fikk elektrisk pannekakejern i gave [:D]
Den er GENIAL! Steker begge sider på en gang, og så går det en alarm når pannekaken er ferdigstekt. Så kan jeg lage pannekaker uten å følge med, og leke med småen imens istedetfor [:)]

ORIGINAL: Jadasåneidaså

Har både to og tre stekepanner... Men er igrunn ikke favorittmiddag min å lage heller... blir like forbanna hver gang en pannekake ryker i to[8D][:@]

ORIGINAL: SleepingBeauty

matprat.no [:D] den er den beste oppskriften og man kan skriu den opp til 12 (tror jeg) porsjoner

Takk takk![:D]

ORIGINAL: Vugge

Spør zera! Ho har oppskrift på pannekaker i langpanne. Kan jo ikke bli enklere [:)]

oi, det hørtes spennende ut[:D][:D][:D]

er det ingen smak i pannekakene er det som oftes fordi du har får lite egg i. jeg lager pannekaker til 3 (pannekakeelskere) og meg selv og da bruker jeg:

6dl mel
1l melk
1ts salt
8 egg
6ss sukker
(og lar den stå å svelle i ca 30 min)

Back
Topp