Pannehodepine/ midt i panna?svangerskapsforgiftning

lillemor79

Forelsket i forumet
Hei. [emoji4]
Dere som har hatt pannehodepine/ svangerskapsforgiftning. Har dere vondt midt i panna liksom? Jeg har vondt i panna over venstre øye, men jeg våknet helt sausa i forkjølelse i dag også, så er usikker på om det er "pannehodepine" eller forkjølelsen. Hører med til historien at jeg ble sendt inn på sykehuset på fredag med +1 i proteiner og magesmerter. Ble lagt inn og lå til lørdag ettermiddag. Da var visst prøvene fine og jeg hadde ikke sv.skap forgiftning... Kun pulsen til baby i magen har falt og krever oppfølgning fikk jeg beskjed om, og skal på sykehuset i morgen tidlig for sjekk...
Hva tenker dere om "verken" min, MÅ liksom ikke ta paracet, men gjør det pga den generelle "dårlige" allmenntilstanden i tilegg. ( snørra renner, hoster, tannverk/ tette bihuler ol- forkjølelse. Ingen ødem, ingen feber)
38+3 i dag
 
Hm. Hvis du allerede har ligget inne til observasjon i helga, og babyens puls har falt, ville jeg kanskje tatt en telefon og hørt med dem?
 
Hei. [emoji4]
Dere som har hatt pannehodepine/ svangerskapsforgiftning. Har dere vondt midt i panna liksom? Jeg har vondt i panna over venstre øye, men jeg våknet helt sausa i forkjølelse i dag også, så er usikker på om det er "pannehodepine" eller forkjølelsen. Hører med til historien at jeg ble sendt inn på sykehuset på fredag med +1 i proteiner og magesmerter. Ble lagt inn og lå til lørdag ettermiddag. Da var visst prøvene fine og jeg hadde ikke sv.skap forgiftning... Kun pulsen til baby i magen har falt og krever oppfølgning fikk jeg beskjed om, og skal på sykehuset i morgen tidlig for sjekk...
Hva tenker dere om "verken" min, MÅ liksom ikke ta paracet, men gjør det pga den generelle "dårlige" allmenntilstanden i tilegg. ( snørra renner, hoster, tannverk/ tette bihuler ol- forkjølelse. Ingen ødem, ingen feber)
38+3 i dag

Hvordan går det med deg?
 
Hei

Jeg hadde svangerskapsforgiftning. Ble satt i gang og babyen ble født for 9 dager siden [emoji173]️

For meg var pannehodepine midt mellom øyebrynene. Hadde også litt flimring men ikke mye.
Det kan vist svinge veldig. Jeg ble først innlagt en natt og så dagen etter og ved kontroll fem dager senere var blodtrykket fint og ingen proteiner. Men så to dager senere (en uke etter jeg først ble innlagt) hadde jeg enda mer proteiner samt høyere blodtrykk.

Lykke til!
 
Takk takk [emoji4] Blodtrykket bra, +1 proteiner og +1 sukker. Tett oppfølging. Har fått forkjølelse/ luftveisinfeksjon i tillegg så skal ta paracet så fort feber melder seg (pga temp. Til baby er visst 1 mer enn vår og viktig å holde nede) og ringe uansett om jeg tror det er forkjølelses relatert.. Pulsen til baby ligger ganske så stabilt på 120, alt bra ellers på ul og mine andre prøver. Må evnt ta ny glukose belastningstest om jeg rekker å bli frisk før fødsel [emoji30]
 
Back
Topp