Panikkrydding

Katinka83

Flørter med forumet
Er det flere her inne som har begynt å føle på en sterk trang til å få ryddet og ordnet alt mulig i huset nå som det nærmer seg :smiley-ashamed004? (noe som forøvrig ikke er så enkelt med to barn fra før… :whacky011)
 
Er det flere her inne som har begynt å føle på en sterk trang til å få ryddet og ordnet alt mulig i huset nå som det nærmer seg :smiley-ashamed004? (noe som forøvrig ikke er så enkelt med to barn fra før… :whacky011)
:hello
Kjenner kroppen skulle hvilt litt nå, men rydder og ordner. I alle krinker å kroker, til og med på mørkloftet:confused005
 
Er det flere her inne som har begynt å føle på en sterk trang til å få ryddet og ordnet alt mulig i huset nå som det nærmer seg :smiley-ashamed004? (noe som forøvrig ikke er så enkelt med to barn fra før… :whacky011)
Veldig!! :hilarious: Har en toåring hjemme, og merker det er vanskelig å få tid til alt. Stressnivået har plutselig økt veldig mange hakk i det siste… Ser så mye som bør gjøres, og tida flyr! :bored: Spent på hvor mye vi rekker å få gjort.

Selv har jeg ikke engang begynt å pakke fødebagen. :bag: Er kanskje på tide det og, snart 36+0.
 
Last edited:
Rydder og rydder her og I dag begynte jeg på «kontoret»/alt-mulig-rommet. Mannen blir så frustrert hver gang han kommer hjem og det står masse som skal kastes utenfor døra:hilarious:
Har i tillegg lagt ut sinnsykt mye på Tise/finn. Føles nesten som jeg har startet en liten nettbutikk:joyful: Fødebagen er ikke pakket dog…
 
Jeg har holdt på i hele sommer og høst å kvittet meg med ting, ryddet og organisert så langt det har latt seg gjøre med bekkenløsning :hilarious:
Imorgen blir det å rydde noen av kjøkkenskapene som bare har blitt et stort rot!
 
Back
Topp