Panikkrydding

Er det flere her inne som har begynt å føle på en sterk trang til å få ryddet og ordnet alt mulig i huset nå som det nærmer seg :smiley-ashamed004? (noe som forøvrig ikke er så enkelt med to barn fra før… :whacky011)
:hello
Kjenner kroppen skulle hvilt litt nå, men rydder og ordner. I alle krinker å kroker, til og med på mørkloftet:confused005

Er det flere her inne som har begynt å føle på en sterk trang til å få ryddet og ordnet alt mulig i huset nå som det nærmer seg :smiley-ashamed004? (noe som forøvrig ikke er så enkelt med to barn fra før… :whacky011)
Veldig!! :hilarious: Har en toåring hjemme, og merker det er vanskelig å få tid til alt. Stressnivået har plutselig økt veldig mange hakk i det siste… Ser så mye som bør gjøres, og tida flyr! :bored: Spent på hvor mye vi rekker å få gjort.

Selv har jeg ikke engang begynt å pakke fødebagen. :bag: Er kanskje på tide det og, snart 36+0.

Last edited:
Rydder og rydder her og I dag begynte jeg på «kontoret»/alt-mulig-rommet. Mannen blir så frustrert hver gang han kommer hjem og det står masse som skal kastes utenfor døra:hilarious:
Har i tillegg lagt ut sinnsykt mye på Tise/finn. Føles nesten som jeg har startet en liten nettbutikk:joyful: Fødebagen er ikke pakket dog…

Jeg har holdt på i hele sommer og høst å kvittet meg med ting, ryddet og organisert så langt det har latt seg gjøre med bekkenløsning :hilarious:
Imorgen blir det å rydde noen av kjøkkenskapene som bare har blitt et stort rot!

Har trangen og ønsket, men har verken energi eller tid, med 2 barn, jobb og hund :nailbiting: Så det er frustrerende! :dead: Når jeg endelig har tid og energi, så er det dagligdags husarbeid som må prioriteres...

Heldigvis rolig på det punktet :) mest opptatt av at alt utstyret og rommet til babyen er klart. Har heldigvis 6 uker + igjen til termin så regner med at alt dette skal være klart til det :) Skal på ferie til tirsdag og skal være borte en uke, så må hive meg rundt når jeg kommer hjem for å bli ferdig. :smiley-ashamed004

Ikke veldig stressa på dette, men har begynt å rydde/kaste vekk litt for å finne plass til diverse til baby :Heartred

Veldig!! :hilarious: Har en toåring hjemme, og merker det er vanskelig å få tid til alt. Stressnivået har plutselig økt veldig mange hakk i det siste… Ser så mye som bør gjøres, og tida flyr! :bored: Spent på hvor mye vi rekker å få gjort.

Selv har jeg ikke engang begynt å pakke fødebagen. :bag: Er kanskje på tide det og, snart 36+0.
Jeg har heller ikke begynt på fødebagen. Er 36+0 i morgen, så kanskje jeg bør pakke den snart :hilarious: Tiden går for fort!

Jeg har begynt å vaske alle babyklærne og samboer holder på å bygge nytt skap. Med mitt første barn var det så zen følelse da alle klærne var lagt på plass. Ikke begynt på fødebagen men burde sikkert siden det er under tre uker til termin. Samtidig bor vi nesten rett ved siden av sykehuset så kan jo få samboer til å hente ting hjemme hvis det plutselig skjer i morgen håper jeg går til termin eller en dag før ❤️

Her har det stoppet litt opp.. holdt på med flytting i hele sommer og nå er formen såpass tung og småkjip at jeg bare ikke orker :arghh:

Har ok med klær på plass som er vasket og lagt der de skal.. men skulle ha tømt flere flyttekasser, kjøpt meg en bedside crib og en liten kommode… men sånn egentlig er ting noenlunde klart.

Jeg kjenner også litt på det behovet, ja. Uten at det har tatt helt av, men jeg har hatt et større behov for å rydde, organisere og kvitte oss med ting enn jeg hadde før graviditeten.

Det er jo egentlig ikke så rart, man vet jo at det kommer et nytt lite menneske som vil kreve både plass og mye tid, så jo mindre rot og ting man har i hjemmet jo lettere vil livet med baby bli.

Heldigvis er samboeren min med på ryddesjauen, om enn bare for å være grei med meg

Føler med dere. Her hadde vi heldigvis et stort ryddesjau i juni. Så hadde nok drevet med panikkrydding om det ikke hadde vært for det. Nå er det egentlig her å bare motivere seg til hverdags-rydding, er litt vanskelig siden det innimellom er veldig kjedelige synest jeg:p

Back
Topp