Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det flere her inne som har begynt å føle på en sterk trang til å få ryddet og ordnet alt mulig i huset nå som det nærmer seg? (noe som forøvrig ikke er så enkelt med to barn fra før…
)

Veldig!!Er det flere her inne som har begynt å føle på en sterk trang til å få ryddet og ordnet alt mulig i huset nå som det nærmer seg? (noe som forøvrig ikke er så enkelt med to barn fra før…
)
Har en toåring hjemme, og merker det er vanskelig å få tid til alt. Stressnivået har plutselig økt veldig mange hakk i det siste… Ser så mye som bør gjøres, og tida flyr!
Spent på hvor mye vi rekker å få gjort.
Er kanskje på tide det og, snart 36+0.
Fødebagen er ikke pakket dog…Er det flere her inne som har begynt å føle på en sterk trang til å få ryddet og ordnet alt mulig i huset nå som det nærmer seg? (noe som forøvrig ikke er så enkelt med to barn fra før…
)
Så det er frustrerende!
Når jeg endelig har tid og energi, så er det dagligdags husarbeid som må prioriteres...
Jeg har heller ikke begynt på fødebagen. Er 36+0 i morgen, så kanskje jeg bør pakke den snartVeldig!!Har en toåring hjemme, og merker det er vanskelig å få tid til alt. Stressnivået har plutselig økt veldig mange hakk i det siste… Ser så mye som bør gjøres, og tida flyr!
Spent på hvor mye vi rekker å få gjort.
Selv har jeg ikke engang begynt å pakke fødebagen.Er kanskje på tide det og, snart 36+0.
Tiden går for fort!Litt samme situasjon herHar trangen og ønsket, men har verken energi eller tid, med 2 barn, jobb og hundSå det er frustrerende!
Når jeg endelig har tid og energi, så er det dagligdags husarbeid som må prioriteres...