Panikkmorgen

Blakken

Gift med forumet
Januarlykke 2016
Denne morgenen har det vært full panikk og rush inn på sykehuset.

Våknet etter å ha sovet 10 timer sammenhengende og uten noen som helst bekkensmerter. Normalt våkner jeg flere ganger om natten enten for å gå på do eller pga. vonde spark, og alltid med rivende symfysesmerter. Ristet litt på magen for å si god morgen til lillemann, men ingen respons. Magen føltes tung og lillegutt, som normalt kan kjennes godt hele tiden, føltes livløs. Jeg fikk naturlig nok panikk: hoppet, drakk litervis med kaldt vann, juice, la meg på ryggen og lignende. Lillemann ga ingen reaksjon.

Heldigvis kun 15 min til sykehuset, men dette føltes som timer! Jeg var sikker på at nå hadde det verste som kunne skjedd, skjedd.

På føden ble vi tatt godt I mot, og JM fant hjertelyden med en gang! ♡ Har aldri grått så ukontrollert før. For en lettelse. Fortsatt ingen spark, så fikk mat og drikke for å vekke ham. Etter 1 time våknet han plutselig til, og alt var som før. For et troll. Nesten som om han var I dvale- jeg forstår lite, men JM sa at alt var som det skulle.

Måtte bare få skrevet det ned ♡ håper dere slipper samme skrekk, for dette var ukult. 38+3 I dag :)

Uff a mei så skremmende. Det er jo det værste marerittet. Så bra han våknet, lille luringen :Heartred

Huffameg.. Kjenner følelsen! Men har ikke måttet inn på føden, eller valgte å vente å se, men var ikke langt unna her en dag. Var bekymret hele natta og fikk ikke sove og var på gråten hele tida, men han våknet til etter hvert. Da får man panikk og vil helst de bare skal komme ut til oss..
☺️

Huff, det er ikke noe særlig.
Hadde en lignende dag for bare noen dager siden.
Jordmor sier at av og til har babyen slike dager, som vi også har, av typen i dag er jeg sliten, har ikke lyst å gjøre noen ting, vil bare ligge helt stille. Og de dagene mærker man best på slutten mener hun.
Godt alt sto bra til med lillegull :)

Huff, så skummelt men godt han våknet etter hvert!

Samme start på dagen her også, sitter på sykehuset og venter på sjekk nå. Sov til halv 11 uten å bli vekt opp av sparking en eneste gang inatt. Han har beveget seg litt etter at jeg har drukket alt for mye sjokomelk, så helt panikk har jeg ikke, men er veldig stille og rolig i magehuset idag :-/

Denne morgenen har det vært full panikk og rush inn på sykehuset.

Våknet etter å ha sovet 10 timer sammenhengende og uten noen som helst bekkensmerter. Normalt våkner jeg flere ganger om natten enten for å gå på do eller pga. vonde spark, og alltid med rivende symfysesmerter. Ristet litt på magen for å si god morgen til lillemann, men ingen respons. Magen føltes tung og lillegutt, som normalt kan kjennes godt hele tiden, føltes livløs. Jeg fikk naturlig nok panikk: hoppet, drakk litervis med kaldt vann, juice, la meg på ryggen og lignende. Lillemann ga ingen reaksjon.

Heldigvis kun 15 min til sykehuset, men dette føltes som timer! Jeg var sikker på at nå hadde det verste som kunne skjedd, skjedd.

På føden ble vi tatt godt I mot, og JM fant hjertelyden med en gang! ♡ Har aldri grått så ukontrollert før. For en lettelse. Fortsatt ingen spark, så fikk mat og drikke for å vekke ham. Etter 1 time våknet han plutselig til, og alt var som før. For et troll. Nesten som om han var I dvale- jeg forstår lite, men JM sa at alt var som det skulle.

Måtte bare få skrevet det ned ♡ håper dere slipper samme skrekk, for dette var ukult. 38+3 I dag :)
Kjære tid for en liten luring ! Godt alt stod bra til <3

Huff så skummelt, føler med deg og bra at alt er vel. Selv har jeg ei som plutselig går fra kjempe aktiv til dager uten noe aktivitet så her er panikken på topp hele tiden:)

Så ekkelt når de holder på sånn! Vil helst bare få han ut sånn at jeg I det minste kan sjekke pust dersom jeg blir usikker. Føles så hjelpeløst når han er der inni.. godt det vanligvis går bra!

Huff, så skummelt men godt han våknet etter hvert!

Samme start på dagen her også, sitter på sykehuset og venter på sjekk nå. Sov til halv 11 uten å bli vekt opp av sparking en eneste gang inatt. Han har beveget seg litt etter at jeg har drukket alt for mye sjokomelk, så helt panikk har jeg ikke, men er veldig stille og rolig i magehuset idag :-/
Uff, håper du får høre samme fine lyd som meg!♡ Han er fortsatt rolig, men kjenner han nå og da.

Lite gøy når de skremmer mamman sin på den måten! Skikkelig frekt!

Så ekkelt!! Men godt dere ble bra mottatt og fikk forsikret dere om at alt var fint:) Lykke til videre!!

Uff, håper du får høre samme fine lyd som meg!♡ Han er fortsatt rolig, men kjenner han nå og da.

Alt var bra her også heldigvis, fikk satt på registreringa så våkna han til gangs, så vi måtte vente noen timer til han roa seg ned igjen og måle på nytt for hjertefrekvensen var litt vel høy. Så nå er det bare å ruge videre :)

Back
Topp