PANIKK?

Latterfrosken

Forumet er livet
Det er faktisk bare 11 uker og 4 dager igjen til min termin.... UUÆÆÆÆ!!! Tida går, jeg sa det til gubben i går, og skal jammen si han fikk panikk ja. Må jo gjøre i stand rommet, og kjøpe inn litt utstyr og klær.... Og inna vi har fått gjort alt dette ferdig, er vel tida snart der. Og julegaver må jo også handles inn. Hvor er tiden til alt dette da? Er det mange som er ferdige og har handlet inn alt? Nå begynner jeg å glede meg litt......[:D]

Vi er helt klar. Venter bare på det lille nurket[:D]

Begynte faktisk å tenke på julegaveinnkjøp i dag... må vel kanskje starte med det, har vel ikke så veldig lyst til å springe rundt på butikkene når gullet endelig kommer - da blir jeg vel sittende på en rosa sky og ikke tenke på noe annet enn henne[:D]

Du får ha lykke til med alle forberedelsene[:D]

Takk til begge to... Julegaver begynner jeg med neste uke... da kommer lønna og...[:)] [:)] [:)] [:)] [:)] Når begynte dere å handle inn? Noen har sagt at jeg er altfor tidlig ute, men det eneste vi har handlet er jo vogn.... Og nå nærmer det seg, så det er vel kanskje på tide... Klem

Kjøpte vogn i slutten av juli, var vel like langt på vei som deg da. Det er helt opp til deg selv når du vil handle, du gjør det når du føler for det[:D]

Jeg gikk hele tiden med en følelse av at noe ville gå galt, så jeg har egentlig ikke kjøpt inn noe særlig. Men har arvet mye, dette kom på plass for 2-3 uker siden.

Gjør akkurat som du føler for jannicke T, ikke hør på hva andre føler og mener[:D]

Hatt panikk en stund jeg da... spesielt da jeg skjønte at jeg burde kjøpt julegavene i sommer, for nå har jeg bekkenløsning og må stole på at samboeren kan klare å kjøpe presangene

Mange kjøpesentre har rullestoler til utleie ;) ta deg entur med mannen en dag og bli rulla rundt litt[:D]
-litt øving på hvordan det lbir for jentene dine å bli rulla rundt etter fødselen[;)]
hihi..

Jeg vurderte seriøst å låne rullestol sist vi var på IKEA, for nå har jeg mer trappe-fobi enn heis-fobi[8D] (tendenser til bekkenløsning her også, ja, og det skal jeg IKKE ha mer av![:'(])

Den panikken kjenner jeg til ja[8|]
var vel for ca 2 uker siden jeg lå stille og fredelig på sofan og duppet litt, og plutselig gikk det opp for meg at det er
ikke så mye mer en 3 mnd til snuppa/ snuppen kommer sprettende ut[:-]
skremte nesten vanne av kjæresten min jo.. hehe( de er nå litt lettskremte av seg da )
Da jeg gikk gravid med jenta mi hadde jeg jo alt klart da jeg var 6 mnd på vei.. ( godt forberet siden det har vært en del tidligfødsler i min fam ). men denne gang har jeg hatt et litt mere avslappet forhold, og ikke " stresset" så mye som sist. hev meg rundt dagen etter og bestilte stellekomode og div utstyr, samt handler litt klær nå å da.
nå er jeg helt babysyk og får nesten tårer i øya når jeg ser på babytøy, og ikke minst når jeg ser gjennom det jeg har etter da jenta mi var nyfødt"sukk"!!
er jo så utrolig at de har vært så små, og er så små da...
gleder meg masse!![:D]
lykke til alle dere shoppeglade mødre!!!!

Oj! Nå fikk nesten jeg panikk også! Enda jeg IKKE er gravid....jeg bare kom på at jeg enda ikke har begynt å tenke på at det snart er jul, og at vi burde ordne masse....

Men,men, det blir jul allikevel, og selv dere som sliter med bekkenløsning og babymager kommer i mål.

Vi får støtte hverandre! Kanskje vi skal dele tips om hvordan vi kan kjøpe fine gaver uten at vi må ut av huset. Tror noen nevnte en nettauksjon eller noe som var bra!

STÅ PÅ!!

Jeg har ikke begynt å hente frem noe til babyen enda, men jeg har jo det meste fra før. Så da har jeg vel litt bedre tid. Manglet bare vippestol og stellebord, og det har jeg ordnet meg. Men julegavene "stresser" jeg litt med, håper å være ferdig, før måneden er over. Det blir nok av annet å gjøre nærmere jul. Har bekkenløsningsproblemer, så kanskje jeg ikke klarer så mye uansett???

Back
Topp