Panikk

MimmiMamma

Betatt av forumet
Huff, jeg klarer ikke å tenke skikkelig..

Fikk plutselig helt panikk for at noe skal skje med datteren min i bhg i dag.
Eller, egentlig begynte jeg å tenke på det igår kveld, at jeg burde ha henne hjemme idag.
Men så våknet jeg idag og var dårlig så jeg leverte henne i bhg likevel.
Har veldig dårlig sanvittighet for at hun er der menst jeg er hjemme (er ikke fordi jeg aldri har gjort det før, for hun har vert i bhg før menst jeg har vert hjemme -og da helt frisk- uten å ha noe dårlig sanvittghet.

Men idag har jeg bare en skikkelig dårlig følelse, har bare lyst å reise å hente henne igjen.
Men da tror de vel jeg er gal..hehe![:-]

Ting kan jo skje hver dag når hun er i bhg, så aner ikke hvorfor jeg føler det så fælt idag.
Ingen god følelse.

hent henne kjempetidlig i dag og finn på noe morro da vel:) trenger jo ikke si noe til de ansatte, bare at du hadde lyst å få henne tidlig  hjem i dag[:)][:)]

ORIGINAL: Danderfluffy

prøv å slå vekk tanken.. Og nyt alene tid.. hun har det sikkert kjempebra [:)]

Ja, jeg tviler ikke på at hun koser seg, for hun elsker barnehagen.

Er bare den dumme følelsen av at noe fælt skal skje. Prøver å si til meg selv at jeg ikke skal tenke sånn,
men klarer ikke å la ver.
Pleier ikke tenke sånn til vanlig altså. Er ikke sånn som pleier å tenke "hva om det og det skjer"..
men idag er jeg visst helt rar![:-][8D]

ORIGINAL: lykkeligmamman

hent henne kjempetidlig i dag og finn på noe morro da vel:) trenger jo ikke si noe til de ansatte, bare at du hadde lyst å få henne tidlig  hjem i dag[:)][:)]

det gjør vi med oliver[:D] henter han tidligere hvis vi føler fordet, ellers er han der stort sett til 15-16...

Det er mange ting som kan gå galt, hjemme og i bh..... [&:] en hadde vel blitt sinnsyk av og tenke hele tida at 'om det går galt' 'når det galt' osv[:-][:)][:)]

ORIGINAL: BaileysTøsa

ORIGINAL: lykkeligmamman

det gjør vi med oliver[:D] henter han tidligere hvis vi føler fordet, ellers er han der stort sett til 15-16...

Det er mange ting som kan gå galt, hjemme og i bh..... [&:] en hadde vel blitt sinnsyk av og tenke hele tida at 'om det går galt' 'når det galt' osv[:-][:)][:)]

Ja, er det jeg er klar over. Og pleier ikke å tenke sånn. Hehe.. kanskje jeg kan skylde på feberen?[:-] Ligger her med 39-40 i feber.

Back
Topp