Panikk!!

Marianne1

Glad i forumet
Hjelp.... Jeg har sittet og lest side opp og side ned her nå. Har prøvd å holde meg unna siden, så jeg ikke skulle bli så babyfiksert og stressa, men der bommet jeg visst... Nå leser jeg at dere skriver at nesesprayen skal tas til samme tidspunkt hver da... Pluss minus en time var visst greit, skrev en! HJELP!! Jeg har tatt sprayen morgen og kveld, men til ulike tider. Trodde ikke det var så nøye. Det har ingen sagt til meg. Føler meg så dum. Jeg burde jo selvfølgelig undersøkt, men jeg skulle liksom ta dette så rolig... Nå har jeg vel ødelagt alt. Har allerede gått på sprayen i 11 dager...

Uff...det er ikkje noko kjekt å få sånne følelser nei...!! Men eg syns Nesing hadde eit bra svar, så tilføyer ikkje noko til det [;)]

Lykke til!!

ORIGINAL: Nesing

Uff, da, ikke moro når du får slike følelser! Hvor stor forskjell på tidspunktene har du tatt nesesprayen da? Så lenge det er rimelig innenfor tidsfristene går det nok helt fint. Er du i tvil, ringer du IVF-avdelingen din i morgen og snakker med dem. De vet dette mye bedre enn noen av oss andre selv om vi har gjennomgått behandlingen selv. Håper og tror det går fint med deg!

Lykke til i tiden fremover!

Har tatt sprayen hver morgen til samme tid (bortsett fra en dag), men på kvelden har jeg tatt den alt fra 17.00-20.00...
Jeg føler meg så dum, så jeg ville ikke ringe IVF avdelingen i dag. Har isteden gått og grublet i hele dag... [:(]

Ikke har mensen kommet heller. Det står jo at den skal komme som normalt.. Men betyr det normalt, som i 28 dager syklus, eller normalt for meg?? (dvs alt fra 30-50 dager...).

Eg var fæl til å glemme sprayen i begynnelsen...opp til to timer, og alt imellom. Men kom meg etterkvart, alt gjekk fint, og no har eg fått satt inn eg. (som forhåpentlig klorer seg godt fast dei neste 9mnd [;)] Men du treng ikkje føle deg dum...ring til klinikken du. Det er jo ikkje din feil hvis dei ikkje har informert skikkelig!!

Det viktigste er å få ein mensliknande blødning før du begynner på sprøytene!! Hvis ikkje må du ringe og snakke med dei før du begynner på sprøytene. Blødningen er viktig for å utelukke ein evnt. graviditet. Er ikkje bra å begynne på sprøytene då [&:]

Det går nok bra skal du sjå. Lykke til!

ORIGINAL: TiraV

Eg var fæl til å glemme sprayen i begynnelsen...opp til to timer, og alt imellom. Men kom meg etterkvart, alt gjekk fint, og no har eg fått satt inn eg. (som forhåpentlig klorer seg godt fast dei neste 9mnd [;)] Men du treng ikkje føle deg dum...ring til klinikken du. Det er jo ikkje din feil hvis dei ikkje har informert skikkelig!!

Det viktigste er å få ein mensliknande blødning før du begynner på sprøytene!! Hvis ikkje må du ringe og snakke med dei før du begynner på sprøytene. Blødningen er viktig for å utelukke ein evnt. graviditet. Er ikkje bra å begynne på sprøytene då [&:]

Det går nok bra skal du sjå. Lykke til!

Ok. Takk for svar! Jeg har trodd at mensen har begynt to dager, men det kommer liksom ikke mer... Har en uke til jeg begynner med sprøytene da. Får krysse fingre og tær!

Back
Topp