Panikk!

Babywish89

Glad i forumet
Har siden i går fått brun blodgugge på papiret etter dobesøk. Veit at dette er gammelt blod, og at det sikkert ikke er noe bekymringsverdig, men var sånn det startet sist når vi hadde MA :( Jeg er så redd. Trur dere jeg har noen sjans for og få komme inn på en sjekk på føden i mårra, siden jeg ikke mer enn 5+5? Tårene bare spruter, og jeg klarer ikke og legge bekymringene til side.

Det er desverre sjelden de gjør noe så tidlig, men du kan jo alltids ta en telefon for å ha gjort det? Skader ikke å ringe. Forstår du blir redd. Legen din har ikke UL apparat? Noen leger har jo dette. Eventuelt privat osv. Usikker på hvordan de sjekker så tidlig? Men ring og fortell at du tidligere har mistet. Lykke til ❤

Før uke 6 så pleier de å ta HCG stigningstest det er 3 blodprøver ca hvor andre til tredje dag.
Forsøke å slappe av! Troligens er det bare rester fra Forje mens som finner veien ut... Stor klem fra meg. Brunt blod er ikke unormalt å oppleve i et frisk svangerskap ;-)

Jeg opplevde samme som deg (også 5+5). Jeg dro til privat gynekolog som tok innvendig ul og kunne fortelle meg at alt stod bra til der inne. Betalte 1000kr for dette, så hvis du har råd er det verdt det.

Ville tatt innvendig tidlig ul for å sjekke. Håper alt står bra til <3

Har siden i går fått brun blodgugge på papiret etter dobesøk. Veit at dette er gammelt blod, og at det sikkert ikke er noe bekymringsverdig, men var sånn det startet sist når vi hadde MA :( Jeg er så redd. Trur dere jeg har noen sjans for og få komme inn på en sjekk på føden i mårra, siden jeg ikke mer enn 5+5? Tårene bare spruter, og jeg klarer ikke og legge bekymringene til side.

Jeg hadde en del brunt utflod for noen dager siden, så tok tidlig ul for å se at alt var bra og der så jeg et hjerte som slo :) Lest at det er vanlig å få brunt utflod uten at det betyr noe. Håper det går bra med deg!!

Føden kommer du ikke inn på. Du kan ringe fastlegen din og få tatt blodprøver med noen dagers mellomrom for å se om hcg stiger eller synker, du kan høre om fastlegen din kan henvise deg til ul (tvilsomt hun/han gjør det, da de heller tar blodprøver), eller så kan du ringe en privat gynekolog selv og betale for ul. Ultralyd må taes innvendig, da de ser lite eller ingenting utvendig så tidlig.

Føden kommer du ikke inn på. Du kan ringe fastlegen din og få tatt blodprøver med noen dagers mellomrom for å se om hcg stiger eller synker, du kan høre om fastlegen din kan henvise deg til ul (tvilsomt hun/han gjør det, da de heller tar blodprøver), eller så kan du ringe en privat gynekolog selv og betale for ul. Ultralyd må taes innvendig, da de ser lite eller ingenting utvendig så tidlig.
Er allerede henvist pga historien vår..

Det er desverre sjelden de gjør noe så tidlig, men du kan jo alltids ta en telefon for å ha gjort det? Skader ikke å ringe. Forstår du blir redd. Legen din har ikke UL apparat? Noen leger har jo dette. Eventuelt privat osv. Usikker på hvordan de sjekker så tidlig? Men ring og fortell at du tidligere har mistet. Lykke til ❤
De får ikke gjort noe så tidlig, men for min egen del hadde vært greit og vite hva som skjer, siden vi hadde en MA i oktober :( Fastlegen har ingen apparater :o Håper vi får komme inn til en sjekk om ikke noe annet. Tusen takk ❤️

krysser for at det er bare stressrellatert, og ikke en ny SA... <3 klem <3

Har ikke vondt eller noe, så kan tyde på det trur jeg. Men så redd for den blødningen. Men fikk ordna fri, så da blir det gyn i mårra tidlig ❤️
sjefen din har ikke noe valg enn å si ja, greit du får ta den akutt timen hos spesialisten...

Back
Topp