Panikk

karro.90

Betatt av forumet
flere enn meg som blir litt smått grepet av panikk fordi det er så kort tid igjen?
Forrige natta drømte jeg st vannet gikk og fikk skikkelig panikk i drømmen fordi jeg ikke følte meg klar.
Men så våkner man å innser at nå er vi snart i februar og deretter kommer mars! Og hva om han bestemmer seg for å komme tidligere?

Gruegleder meg litt kjenner jeg :nailbiting::happy:

Gleder meg masse. Skal sies jeg fikk barn via keisersnitt i 2014. Så nå er vi bedre rustet.

Skal bli så kos å se henne endelig.

Jeg gleder meg veldig, og føler hun ikke kan komme fort nok..5 uker igjen til termin.føler jeg er så klar som jeg kan få blitt, storesøster på 3 venter veldig også.

Jeg begynner å kjenne på stresset over om vi får i orden alt, spesielt med tanke på at jeg ikke har lov å gjøre noe.
Har satt mamma til å vaske klær, dyner osv, så har mannen begynt med diverse her hjemme, men vi finner liksom ikke noen løsning på ting med tanke på plassering av seng osv

Hadde masse panikk tidligare, men har sakte men sikkert gitt seg. No gledar eg meg mest. Er litt nervøs av og til, men gledar meg sånn til å bli ferdig med å gå gravid. Og har brukt so masse energi på å venne meg til tanken på å bli mamma og komme over panikken som bygde seg opp grunna et tøft svangerskap. Men den kjem vel sikkert no snart igjen!

Ja, jeg kjenner litt panikk når jeg tenker på ting som må i orden før lille kommer ut, lista føles bare lengre ut for hver dag enn at den kortes ned :nailbiting:

Panikken kommer litt i bølger. Men det er mer enn en måned igjen til termin (har termin 4 mars), så tenker at tingene faller fort på plass når jeg går ut i permisjon om to uker. Da får jeg jo mye mer tid, samtidig som at kroppen sikkert begynner å bli ganske tung da:eek:

Veksler veldig! Får litt panikk fordi jeg føler jeg mangler mye, og plutselig så føler jeg at nå er alt klart og at jeg gleder meg veldig :) Skal bli godt å få ha kroppen for seg selv, og ikke minst møte det lille mennesket jeg/vi har laget <3 6 små uker igjen til termin :)

Nei, ikke denne gangen, men jeg hadde sist når jeg var førstegangsfødende :)

Kjenner igjen det med de rare drømmene :P jeg har stadig vekk rare fødselsdrømmer.. I natt drømte jeg at babyen bare plutselig stakk ut av selve magen og at jeg måtte lirke den ut selv på en måte :P det var helt forferdelig, så jeg våknet med full panikk, men det var jo bare at babyen bevegde veldig på seg og styra litt ekstra inni der akkurat da :P men helt klart! Jeg har en liten murring i bakhodet at nå kan det jo snart skje når som helst :O mye som burde vært på plass! :) jeg har termin 1.mars ^^,
Gleder meg såååå fælt! <3 :D

Tidvis fullstendig panikk her også, kjempeskummelt og uvirkelig at det snart er duket for Livet 2.0.

Noen dager får jeg så panikk at jeg tenker det ikke vil gå, det er jo bare voksne som er mammaer! MAMMA er jo mamma, ikke jeg. Andre dager gleder jeg meg så mye at jeg gråter bare jeg tenker på at jeg er enda en dag nærmere å få treffe datteren min <3
Så er det dager hvor jeg er så utålmodig og synes mars er milelangt unna at jeg helst vil gå i dvale frem til hun kommer. Andre dager føler jeg det ikke er nok tid til å fikse de få tingene som er igjen for at alt skal være klart...

Forvirrende tid med mye forskjellige tanker dette her :)

Gleder meg sååååå til å være ferdig med å være gravid men gruer meg til fødsel og egentlig de første ukene etter... storesøster på 3 gleder seg veldig :-) senest I dag lurte hun på om ikke jeg kunne reise på sykehuset å ta ut babyen så hun kunne kose den ordentlig :-) ❤❤❤ så skuldrene er litt senket angående henne og ny baby :-)

Ofte, helt ut av det blå. Dagdrømmer veeldig, blitt åns rett og slett.
Og når jeg er klar i hodet er det kun forberedende tanker :p
Ordforådet mitt er helt blåst, bra mannen min kan språket mitt, er tross alt nummer 3 som kommer nå ❤️
Når panikken for selve fødselen melder seg må jeg rett å slett gå inn i meg selv å si at ja, det blir en dag med smertehelvette i verstefall, men da er hun her. Og gleden over å endeli kunne holde henne vil ta bort alt av smerte og stress.
Men forblir sikkert åns i ett års tid ;) *svever på en rosa sky*

Ja litt! Kjenner jeg må få ting på plass nå :p Hehe ;) om ungen kommer litt før er d kjekt å være klar :D

Back
Topp