panikk!!!!!

millemax

Glad i forumet
er så lei av å gå gravid nå...de siste nettene har jeg hatt så ekstra kniping i ryggen, øm i hele underlivet og ekstra press fra babyen så vannskeligheter for å sitte...hodet er gudskjelov festet!

MEN når skal det skje noe?? orker virkelig ikke å gå i karnskje 4UKER til...det er jo utrolig lenge...
fikk skikkelig panikk istad om tenk om det er tilfelle..åhh...
gå å ha ekstra vondt så lenge, nei nå er det bra syns jeg!

må bare få ut litt frustrasjon her, flere som har panikk el er det bare jeg som lider av unødvendig angst når ting skal skje? (el ikke skje...)

begynner å bli paranoid jeg tror jeg, hehe[:D][:D]

jeg er helt enig med deg millemax er så leg jeg også selv om jeg egentlig har 4 uker igjen til termin vil få det overstått så fort så mulig[&o]

Kjenner meg veldig igjen på det med å være lei!!! Å gå 2 uker til kjennes som en plage!!
Men jeg tenker egentlig i forhold til din situasjon at jeg syter... Du har det mye verre enn meg. Sliter kun med litt vondt i korsryggen etter en aktiv dag.. Ja også at jeg er tung og stor...

Tror hodet til bebisen er godt festet nå..

Skjønner deg kjempe godt, har litt av de samme plagene selv; er helt øm og støl i lysken, skambenet føles som har blitt mørbanka og hoftene knaker og knekker når jeg skal snu meg i senga om natta... våkner ved hver snuing.. og tisser vel 1-3 ganger i løpet av natta.. Ellers er det et lite mareritt å gå turer.. det presser sånn nedover og må jo tisse med en gang jeg reiser meg opp... Hodet er festa her og! Men har termin om 2 uker, så jeg tenker i løpet av 4 uker er h*n ute.. men det føles som en liten evighet. Kan det ikke bare skje snart....har ikke noe lyst til å gå over tida eller bli satt igang...

Det var mitt lille klagebrev....! Tror vi alle har ca de samme frustrasjonene rundt dette! Det er ihvertfall godt å ha dere å kunne syte til! [:D]

Åh,skjønner dere alle så godt!! Vil ikke gå over tida, er bare så helt super motivert til å få ut denne beibisen NÅ!! Har hatt bekkenløsning, noe som er blitt mye verre de siste dagene....flere som har det slik. Trodde ikke at det kunne bli værre jeg... Skulle ønske det ikke fulgte m så mange "vonder" nå på slutten,blir jo enda mere lei.

Sender over litt motivasjonsstøv til dere alle,har gjemt unna litt...så da klarer vi oss kanskje i noen dager til. Begynner å bli lite igjen her... [:D] så jeg håper det holder.

Back
Topp