Hei dere i natten....uff må bare få det ut en plass, mannen sover - prøvde å vekke ham men ikke så mye han kan gjøre... Lager en ny tråd selv om jeg har skrevet om noe av det tidligere.... Men våkna nå av en vond maseri, pleier ikke våkne av kynnerne som jeg har.... Men som jeg har skrevet tidligere så har vi hatt sengekos tidligere i dag (i går) på formiddagen. Gått me vonde konstante maserier siden og gir seg lixom ikke helt selv om det har dabbet av... Uansett - våkna og fikk litt panikk, panikk for å gå me maserier i dager, vet ikke - utslitt og panikk for å føde... Føler magen sprenger sånn og er så tungt og varmt.... Føler meg så trøtt og sliten... Ville aller helst hatt litt trøst av en jordmor føler jeg.... Som kan roe meg ned... Men ringe til føden å si jeg har panikk lixom? Venninna mi som skal komme å passe sønnen vår når det skjer bor et stykke unna og må ta med seg sønnen på 9 år og føler ikke jeg bør gjøre det nå når det ikke skjer lixom... Føler meg bare dum og teit da... Hadde en såå utrolig lang fødsel sist så er nok det som er me å gjør denne panikken.... Åhh vil bare ha henne ut nå... Blææ enda en maseri.... Er jo umulig å få slappet av og såve når disse kommer innimellom.... Dritt, angrer sånn på at vi hadde sengekos.... Årh... En ubehag/smerte blir så mye vondere når en går leeeenge å kjenner på den sånn som disse maseriene... Usj måtte bare få ut litt, dere er jo i samme båt selv om dere ikke har den samme panikken... Uff snufs ;(