Panikk

Mikke&minni

Betatt av forumet
Mailykke <3
Jeg oppdaget brunt utflod i trusa mi i dag. :crybaby2 Kom litt på papiret når jeg tørket meg. Tok på meg en ny truse, og etter andre toalettbesøk var det en liten flekk med brunt utflod, men det kom ikke noe på papiret når jeg tørket meg.
Panikken tar meg med en gang. Jeg har ikke noe spesielt vondt, kjenner at det strekker litt i nedre del av magen. Jeg har aldri mistet før, og nå er jeg helt utav meg. Håper ikke jeg mister nå.
Men dette er nok straffen for at jeg har fortalt nyheten til foreldrene mine i går. :( er 4+ 5 i dag.

Det samme har skjedd med meg 2-3 ganger, ble veldig skremt selv men så lenge det ikke er friskt blod er det som oftest ufarlig. Jg var på tidlig ultralyd for å ta bort bekymringa og det var veldig fint et lite hjerte som slo<3

Aldri noe gøy med blod:( krysser fingrene for at det er helt ufarlig:)

Det samme har skjedd med meg 2-3 ganger, ble veldig skremt selv men så lenge det ikke er friskt blod er det som oftest ufarlig. Jg var på tidlig ultralyd for å ta bort bekymringa og det var veldig fint et lite hjerte som slo<3

Tidlig ul, hvor mange uker var du når du tok det? sist jeg tok var jeg 9 uker, så 4+5 ser man ikke så mye vel?

Jeg var litt lengre på vei enn deg, hadde nettopp hatt sex, og oppdaget etterpå at jeg begynte å blø, var ikke så lite heller. Fikk panikk med en gang, så ringte til føden, di sa at di ikke kan gjøre så masse siden jeg var så kort på vei, men det kunne skje når man har hatt sex.
Alt gikk jo fint, ingenting som hadde skjedd :)

Back
Topp