Panikk...

Katy

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
Var på jobb og merket litt rosa blod på papiret..fikk panikk og kjørte rett til lege..Legen tok GU, men så ingen tegn til blødning eller noe galt. Sa at dette kunne skje i begynnelsen av svangerskap. Noen som har opplevd noe lignende?

Ikke opplevd det selv. Men hadde gjort akkurat det samme som deg :-)
Godt legen ikke fant noe årsak da!

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

sjønner deg godt.... Ville også ringt legen m en gang ....

Fikk en liten blødning i uke 8 med førstemann, da sendte de meg til KK og på UL, dels fordi jeg var hysterisk og dels fordi jeg hadde en MA i mitt første svangerskap.
Alt var bra, jeg fikk se et lite hjerte og jeg blødde ikke noe mer :)

Ja jeg ble veldig lettet over at alt var fint, skal til Ul neste uke, gleder meg til å høre hjerteslag..

Har hatt det i alle mine tre svangerskap, inkludert dette. Første gangen gikk det bra, andre gangen gikk det ikke bra, og denne gangen krysser jeg fingrene. I forrige svangerskap gikk jeg til legen, men han ville ikke undersøke meg eller sende meg videre, vanlig med litt småblødninger, sa han, så lenge det ikke tiltar og jeg får magesmerter. Men man blir veldig bekymret!

jeg blør nå og blødde med de 2 andre og. med nr 1 var det ikke før ganske langt ut, men det gikk bra! med nr 2 var det ca rundt uke 6. de fant aldri ut hvorfor! så håper det ikke er noe farlig denne gangen heller. selv om jeg blør mye mer nå enn de andre gangene :S

Men da har vel legen rett, at det kan skje og være ufarlig..men blir jo veldig bekymret.

Men da har vel legen rett, at det kan skje og være ufarlig..men blir jo veldig bekymret.
ja, for fader!!! man skal jo liksom ikke blø når man er gravid!!!
enda så normalt som det faktisk er

Jeg blødde i forrrige svangerskap. Først i uke 5, så innimellom.. husker jeg blødde i uke 20 også. Var pga skjøre slimhinner i skjeden pga svangerskapet fikk jeg vite.

Back
Topp