Panikk!

Kleo79

Gift med forumet
Vi har ei datter på 13 mnd, og nå idag testa jeg positivt. Ikke planlagt i det hele tatt. Har nettopp fått et vikariat på sykehuset, og skal søke permisjon fra min faste jobb. Fortalte de på sykehuset at jeg ikke skal bli gravid på flere år. Jada... Hva gjør jeg nå? Vet at samboer kommer til å frike ut. Han har vært veldig usikker på om han ønsker seg barn nr 2. Abort er ikke aktuelt, så trenger at noen forteller meg at alt går bra! Hjelp! Er jo litt lykkelig også, men mest skremt.

Det kommer til å gå helt bra. :) Mange er blitt uplanlagt gravide før, så arbeidsplassen kan ikke bruke det mot deg uansett hva du hadde for planer i utgangspunktet. Og kanskje blir pappan sjokka og trenger tid til å venne seg til tanken, men så fort han har gjort det, kommer han til å være like glad i nr 2 som i nr 1 :)

Ja, dette kommer til å gå bra! :) Tenk så koselig med to tette :) Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor du har sagt til arbeidsplassen at du ikke skal ha barn på flere år. Dette har da de ikke noe med, og det har ingenting å si for jobben din :)

Lene! skrev:
Ja, dette kommer til å gå bra! :) Tenk så koselig med to tette :) Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor du har sagt til arbeidsplassen at du ikke skal ha barn på flere år. Dette har da de ikke noe med, og det har ingenting å si for jobben din :)

Det er et vikariat på sykehuset som jeg fikk for 3 dager siden. Vikariatet er nattevakter, noe man ikke skal jobber som gravid. Og det er kun ut 2012. Har fast jobb et annet sted, som jeg ville søkt permisjon fra.

Var ikke nye jobben som brakte det med barn på bane. Vi snakker om helsevesenet her, så de er vant til at folk får barn. Blir bare litt feil for meg å starte et vikariat jeg egentlig ikke kan jobbe, og absolutt ikke kan fullføre.

Mange blir gravide uplanlagt. Å når du har den formeningen om å ikke ta abort "noe som jeg skjønner", så kommer det nok til å gå seg til uansett. Dette skal nok gå bare godt for dere to :)

DET GÅR BRA! 

Det går så bra.. Ting skjer for en grunn;) Heldigvis er man ganske beskyttet i jobb samenheng når sånt skjer og de kan ikke bruke det mot deg...  Sikker på at mannen din blir kjempe glad bare han får tid til å venne seg til tanken:) Masse lykke til!!

Livet går ikke alltid som planlagt og godt er det! Skjønner at det kanskje passer dårlig med planene deres, men når dere får vendt dere til tanken, så blir det en gledelig ting. Og både du og samboeren din er like "skyldige", så ingen som kan skylde på den andre.

Jobben ordner det seg alltids med. Dere hadde jo ikke planlagt det, men det skjedde likevel. Ingen kan ta dere for det. Har hørt om mange som blir sykemeldte fordi de jobber nattevakter, men aldri tenkt tanken at det er fordi de ikke får lov å jobbe som det som gravid.

Og ja... DET GÅR BRA!! =D

Forresten... Gratulerer med spiren! Håper det snart blir noe dere begge gleder dere over! :)

Piplup skrev:
Forresten... Gratulerer med spiren! Håper det snart blir noe dere begge gleder dere over! :)

Takk :) Samboer tok det veldig bra, så vi har begynt å glede oss litt allerede :)

Kleo79 skrev:

Takk :) Samboer tok det veldig bra, så vi har begynt å glede oss litt allerede :)

Så bra! emoticon

Så klart det går bra;)

Jobben din kan ikkje straffe deg, då du faktisk ikkje laug ein gong! :)

Og det er jo eit lite mirkakel du har i magen;)

Og sambueren din trenger berre å summe seg litt, så kjem han også til å glede seg:)

Back
Topp