Panikk :-p

SkogHuldra

Forelsket i forumet
I dag har panikken tatt meg! Snart blir det jo baby! :D så i dag har jeg handlet flere bodyer, strømpebukser og sokker... fikk plutselig for meg at jeg ikke hadde nok.. selv om jeg egentlig sikkert hadde det :confused:
Kjøpte også ny dyne og pute, så jeg slipper å flytte dyna mellom seng og vogn. Kjekkt med 2.. såå bestillte jeg flere sengesett...

I går kveld sydde jeg babynest som nå er til min mor for siste finish(må håndsyes noe på slutten og det har jeg ikke tålmodighet til)

Føler jeg har glemt noe... men jeg tror også at vi har det vi trenger.. har jo alt etter storebror, så noe store innkjøp har det jo ikke vært.
Rart hvordan hodet mitt plutselig fikk det travelt med å gjøre klart! Panikktilstand jo! Kanskje det blir action snart? Hoho

Hehe sånn hadde jeg det dagene før jeg fødte, følte plutselig trang til å handle bleier, bodyer osv! Og ikke minst ordne siste rest i leiligheten vi nettopp har flyttet inn i:p Kanskje det blir baby snart på deg;)

Har vel alt klart. Og 1,5 uke til teminen.. så egentlig kan han jo bare komme.. men kjenner instinktet tok heeelt overhånd i dag .. har jo vert så sliten og trøtt i mange dager, så plutselig ble hamstergiret satt i sving :-o haha!

Sånn har det vært her og de siste dagene:p holdt på å eksplodere i butikken/på posten igår når 1 av 2 pakker ikke hadde kommet enda. Må jo skjønne at ei badebalje er livsviktig helt fra starten:p (og jeg som brukte vasken i stor grad med nr en den første tida;))
Ellers går jeg konstant rundt å rydder og vasker, og måtte re opp vugge og seng til bebbis her om dagen. Veldig praktisk med sånn redebygging og ryddesjau midt oppi eksamen:p

Sånn har det vært her og de siste dagene:p holdt på å eksplodere i butikken/på posten igår når 1 av 2 pakker ikke hadde kommet enda. Må jo skjønne at ei badebalje er livsviktig helt fra starten:p (og jeg som brukte vasken i stor grad med nr en den første tida;))
Ellers går jeg konstant rundt å rydder og vasker, og måtte re opp vugge og seng til bebbis her om dagen. Veldig praktisk med sånn redebygging og ryddesjau midt oppi eksamen:p

Haha ja må ikke nevne posten :-D
Venter stor pakke med klær til kommende storesøsken.. bare måå ha dæm før lille kommer!! De har vokst utav nesten alt, og har fått plokke ut selv på salg på ellos.no ... å der er det klær til meg selv som skal i fødebagen også! Da de klærne jeg har er heeeelt utslitt! Malingsflekker og oljesøl osvosv.. (gårdbruker og fine klær finnes ikke i samme hus)

Tror pakken kommer i morgen så får bare holde ut !
Nå har jeg sydd et dynetrekk også siden jeg skrev 1. Innlegget. Klarer ikke å slappe av :p jeg som er så lat til vanlig :-D

Wow!! Så mye energi dere har! Jeg har ikke ork til noen ting :( ligger bare på sofaen og ser på tv dagen lang.

Wow!! Så mye energi dere har! Jeg har ikke ork til noen ting :( ligger bare på sofaen og ser på tv dagen lang.

Nå. Det må være et instinktivt rykk bare. I går sendte jeg barna på skole og barnehage og sovnet. Sov til jenta kom hjem fra skolen! I helga lå jeg til kl 12! Mannen var ute med ungene.. så dette er ikke hverdagskost altså! Satser på å få hvilt igjen i morgen da begge har skole og barnehage igjen.. klarer jeg ikke det så blir det snart tussig å være til :-/ bekkenet holder på å ta livet av meg :-o

Skal si:p. Må være deilig med mye energi. Her føles det som om hele lufta har gått ut av meg....... Nesten så jeg kjenner det på samvittigheten. Mannen holder på å skifte tak på et utleiehus vi har, og jobber hele tiden. Samtidig som jeg ønsker mest mulig hjelp av han stakkers....... Nyt energien, varer ikke evig uansett:D. Babyperioden tapper deg vel ganske godt, spesielt i begynnelsen synes jeg.

Haha ja må ikke nevne posten :-D
Venter stor pakke med klær til kommende storesøsken.. bare måå ha dæm før lille kommer!! De har vokst utav nesten alt, og har fått plokke ut selv på salg på ellos.no ... å der er det klær til meg selv som skal i fødebagen også! Da de klærne jeg har er heeeelt utslitt! Malingsflekker og oljesøl osvosv.. (gårdbruker og fine klær finnes ikke i samme hus)

Tror pakken kommer i morgen så får bare holde ut !
Nå har jeg sydd et dynetrekk også siden jeg skrev 1. Innlegget. Klarer ikke å slappe av :p jeg som er så lat til vanlig :-D
Haha, tatt helt av du da:D er vel noen kjerringråd som sier man plutselig får masse energi rett før fødsel;)
Flink er du!:)

Skal si:p. Må være deilig med mye energi. Her føles det som om hele lufta har gått ut av meg....... Nesten så jeg kjenner det på samvittigheten. Mannen holder på å skifte tak på et utleiehus vi har, og jobber hele tiden. Samtidig som jeg ønsker mest mulig hjelp av han stakkers....... Nyt energien, varer ikke evig uansett:D. Babyperioden tapper deg vel ganske godt, spesielt i begynnelsen synes jeg.

Regner med at lufta går ut av denne ballongen også ja.. skal ta det heeelt piano når lille er kommet til verden.

Flink du er!!

Her har hodet lyst til mer enn kroppen :p
Men jeg fikk faktisk sydd sengekant i dag:D Veldig fornøyd med det!
Spesialtilpasset vugga, og med sånn åpning sånn at jeg ser babyen fra senga (kan ha vugga helt tett inntil senga, og har derfor babyen i samme høyde som med selv. Enkelt å ta han inn og ut om natta når han skal ammes).

Men hvis jeg får sovet godt i natt så har jeg lyst til å vaske soverommet i morra. Men det er eneste ambisjon for dagen :p merker jeg ikke kan ha så høye mål. Blir fort skuffa da...

Flink du er!!

Her har hodet lyst til mer enn kroppen :p
Men jeg fikk faktisk sydd sengekant i dag:D Veldig fornøyd med det!
Spesialtilpasset vugga, og med sånn åpning sånn at jeg ser babyen fra senga (kan ha vugga helt tett inntil senga, og har derfor babyen i samme høyde som med selv. Enkelt å ta han inn og ut om natta når han skal ammes).

Men hvis jeg får sovet godt i natt så har jeg lyst til å vaske soverommet i morra. Men det er eneste ambisjon for dagen :p merker jeg ikke kan ha så høye mål. Blir fort skuffa da...

Hørtes veldig kjekkt ut må vaskes her også.. ytrolig hvor mye som draes inn når det er barfrost ute... sand i hele huset! Babyrommet er vasket og klart. Står med lukket dør. Kommer til å ligge på babyrommet med babyen den første tiden.

Høres ut som du er igang med "redebygging" her ja! ;) Tipper det skjer noe snart! :D

Håper det! Begynner å bli tid for det nå :-o må bare ... først... å, det er så mye å gjøre.... :-o
Syr dynetrekk og siklesmekker nå.. heldigvis bedt bort på lunsj i dag :-) får avbrekk i galskapen. Sover veeldig godt når jeg sover da ;-) måtte ikke på do i natt heller :-o

Back
Topp