Panikk : noen med 4 pluss barn eller som har mange barn i hus som av og til kjenner panikken komme over dere, dette var jo planlagt men av og til er jeg så redd for at en nr 5 blir for mye , de fire første er store å alt er behagelig nå, men ønsket om en liten var stort , men samtidig livredd for t d skal bli kjempe krevende eller at at jeg ikke skal fikse det! Jeg har det med å krise maksimere så det kan ha med det og gjøre ! Åsså er jeg sikker på at alle rundt kommer til og få sjokk og ha en mening om at jeg er gal som begynner på nytt 

Men kjenner litt på at det begynner å bli flaut å si at man er gravid da, fordi alle skal komme med kommentarer som man ikke ville fått om man ventet barn nr 2 

å vi gjør akkurat som alle andre familier, drar på turer og ferier, koser oss hjemme, kjører hit og dit, lekser +++ travelt, men ville ikke hatt det annerledes
Du kan ikke velge og vrake i biler da det trenger 8+ osv. Vi bruker 18.000 kr på mat nå i måneden, da er vi nøktern. Så ja, det koster jo, men det blir jo prioriteringer 
Dei 5 første er tette og så er det nesten 5 år mellom nr.5 og 6. Det var på mange måter enklere med nr.6. Fleire som kan holde baby litt ect. Men samtidig èin utfordring når ungane har større aldersspredning, ikkje alle vil gjere det same (som å dra på leikeplass ect). Men samtidig klarer dei store meir sjølv og det er positivt.