Pangstart på det nye året :)

Oi det gikk jammen fort ja!! Godt at alt gikk bra!!:)

Gratulerer så masse med en nydelig prins!:)
 
Oi! For en pangstart! Godt å høre at alt gikk fint med deg og barnet! Må jo mildt sagt ha vært et kjempesjokk!
 
Åh herre guuuuuuuuuud:O Det er det sykeste jeg har lest:p
OJ!! :p

Hadde du ingen rier eller noe forvarsel før vannet gikk?

Men gratulerer så mye
 
Hjelp! Når jeg leser sånt så tør jeg jo nesten ikke gå ut av døra selv i dagene framover... det gikk ganske fort med forrige fødsel, og skrekken min er at det skal gå skikkelig fort denne gangen.
Men det ordner seg vel uansett. Gratulerer med en nydelig liten gutt :)
 
GRATULERER!!! Satt og tenkte på hvordan dette evt kunne gå til i går (altså fødsel i do - leste ikke historien din før nå). Her renner tårene. Så godt å høre at alt er bra!!!!
 
Wow! Skal mye til å matche den fødselshistorien! Her spratt tårene, gitt.

Gratulerer så mye - nyt den nydelige gutten <3
 
Tusen takk alle sammen :) nå har vi fått roa oss her, trygt og godt, på sykehuset. Det tok litt tid igår og komme seg over det første sjokket over hva som hadde skjedd, gikk opp for meg hvor heldige vi er for at alt faktisk endte så bra! Gabriel fikk en tøff start og hadde det ikke helt greit med en gang, men nå  har han roet seg og begynt å spise godt, det er helt fantastisk deilig følelse å kjenne på den lille varme levende kroppen, må stadig vekk sjekke at han puster og kjenne på brystkassa når han sover, man blir jo litt smårar....hehe :)

Nå blir vi visst nyhetsoppslag i lokalavisa imorra, ryktene går gitt...

Gratulerer masse til dere som allerede har født og MASSE lykke til til dere som fortsatt har så flotte herlige mager :) 
 
Gratulerer så mye! :D Da er barna våres født på samme dag gitt!
 
Jeg kjøpte VG i dag, jeg :)

 


¤Steinbukk¤ skrev:
Jeg kjøpte VG i dag, jeg :)



Jeg også :o)
 
Fortalte sambo om fødselen din etter å ha lest innlegget ditt.
Så i går når vi satt å strøyk på merkelapper på klærne til eldste jenta så hørte jeg deg på radioen.
"Hører du det der?? På radioen? Det er hun damen jeg fortalte deg om fra babyverden.." Jeg ble jo helt vill:p
Han bare: "ja, har hørt det mange ganger på radioen i dag. Men det er sykt ja!"

Godt alt gikk så bra med dere!
 
Så godt å høre at alt gikk bra, tezzie! Og for en helt utrolig historie! :-)

Ønsker dere alt godt <3

Hilsen gammel klassevenninne som du møtte på ultralyd på SIV i begynnelsen av desember ;-)
 
Back
Topp